טיקטוק מתכננת להוסיף תוכנית מנויים בתשלום

אפליקציית TikTok (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית TikTok (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

טיקטוק (TikTok), הרשת החברתית המאפשרת למשתמשיה להעלות סרטונים קצרים, החלה לבחון שילוב תוכנית מנויים חדשה בתשלום, כך לפי דיווח חדש של אתר The Information, המצוטט דובר רשמי של החברה על כך שהיא בוחנת מודל תשלומים חדש בעבור יוצרי התוכן בפלטפורמה הפופולרית.

אחרי שרק אתמול פורסמו פרטים על ההכנסות של חברת ByteDance, העומדת מאחורי טיקטוק, ב-2021, שהגיעו ל-58 מיליארד, לפי הדיווח החדש נראה כי טיקטוק מתכננת ללכת בדרכן של רשתות חברתיות אחרות, בהן אינסטגרם שהשיקה אמש (ה’) את תונכנית ה-Instagram Subscriptions בתשלום בעבור יוצרי תוכן בארה”ב.

דובר רשמי של טיקטוק אישר כי החברה בוחנת דרכים שיאפשרו ליוצרי תוכן בפלטפורמה לקבל כסף מהעוקבים שלהם באמצעות מנוי, אך לא הרחיב על האופן בו הדבר יבוצע בפועל. סביר להניח כי בדומה לאינסטגרם ורשתות אחרות כמו אונלי-פאנס (OnlyFans), תוכנית מנויים בטיקטוק תאפשר לעוקבים של יוצרי תוכן בפלטפורמה לקבל גישה לתכנים בלעדיים שיהיו זמינים רק להם תמורת תשלום חודשי.

רשתות חברתיות רבות דוגמת אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ועוד מניבות את הרווחים שלהן לא מעט בזכות יוצרי תוכן שמעלים את תכנים לפלטפורמה. דרך אחת שמצאו הרשתות החברתיות כדי לשמור ולעודד את יוצרי התוכן העא לחלוק איתם בהכנסות מפרסומות ואף לאפשר להם לקבל שכר קבוע בדמות מנויים בתשלום, וזאת על מנת לעודד אותם ולהמשיך להעלות תכנים.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים