רשמי: סמסונג תכריז על ה-Galaxy S22 ב-9.2.2022

הזמנה לאירוע גלקסי Unpacked תמונה: סמסונג

ללא הפתעות מיוחדות, ואחרי שכבר נחשף מועד האירוע הקרוב בו היא צפויה לחשוף את מכשירי סדרת הדגל Galaxy S22 יחד עם טאבלטי ה-Galaxy Tab S8 ומוצרים נוספים, שלחה הבוקר (ד’, 26.1) סמסונג הזמנות לאירוע ה-Galaxy Unpacked 2022 שלה, את זה תערוך ביום רביעי, ה-9.2, החל מהשעה 17:00 לפי שעון ישראל.

בטיזר שפירסמה החברה במקביל למשלוח ההזמנות לאירוע הקרוב, מדגישה סמסונג את מנגנון הצילום החדש שיגיע עם המכשירים, זה צפוי לאפשר שיפור משמעותי בצילומי תמונות תחת תנאי תאורה נמוכים ובלילה. על פי הדלפות קודמות בנושא, צפוי דגם הפרימיום Galaxy S22 Ultra להציע חיישן 108 מגה-פיקסל בעל מאפיינים חדשים, אשר בצירוף מעבד ה-Exynos 2200 החדש עם מנוע למידה עמוקה (AI) עדכני, יאפשרו לשפר באופן משמעותי את הצילום בלילה.

בנוסף לחיישן הצילום הראשי, צפויה סמסונג לשלב בדגם האולטרה גם מצלמת 12 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה וזוג מצלמות 10 מגה-פיקסל שיתמקדו בלספק חווית זום, עם יכולת להצגת זום אופטי של פי 3 עבור אחת ועד פי 10 עבור השנייה, וניתן לצפות לשיפורים נוספים בתחום הזום ההיברידי גם כן.

Galaxy S22: עם עט הסטיילוס של ה-Galaxy Note

סדרת הגלקסי S22 תשלב מאפיינים מסדרת ה-Galaxy Note הוותיקה של סמסונג, בדגש על עיצוב שצפוי לכלול את עט הסטיילוס S-Pen כחלק בלתי נפרד מהמכשירים, אם כי ייתכן שבחברה יבחרו למקד את השילוב הזה בדגם הגלקסי S22 אולטרה בלבד.

שני הדגמים האחרים צפויים להגיע במידות קטנות יותר, וגם עם מסכים קטנים יותר מבעבר, כשבסמסונג מתכננים להרחיב את ההבדלים ביניהם ובין דגם הפרימיום. דגם הכניסה גלקסי S22 צפוי להגיע עם מסך 6.06 אינץ’ (במקום 6.2 אינץ’) ודגם הגלקסי S22 פלוס עם תצוגת 6.55 אינץ’ (במקום 6.7 אינץ’), אך השניים ישמרו על קצבי רענון גבוהים של 120 הרץ ויציעו פאנל תצוגה מסוג AMOLED LTPS. דגם הגלקסי S22 אולטרה צפוי להגיע עם מסך 6.81 אינץ’, בדומה ל-S21 אולטרה, עם תצוגת AMOLED LTPO הצפויה לספק תגובה טובה יותר וחיסכון מוגבר בחשמל, זאת יחד עם תמיגה ברזולוציית +Quad HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.

מי שתככב מתחת למכסה היא ה-Exynos 2200, מערכת השבבים החדשה אותה חשפה סמסונג לאחרונה בשיתוף פעולה עם חברת AMD, שעזרה בשיפור היכולות הגרפיות, עם הוספת תמיכה ב-Ray Tracing וב-VRS.

את הפרטים המלאים על דגמי סדרת ה-Galaxy S22 תוכלו לגלות באירוע ה-Galaxy Unpacked הקרוב, שיועבר בשידור וידאו החל מהשעה 17:00 לפי שעון ישראל, ביום רביעי, ה-9.2.2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים