פרטנר מסכמת את 2021 עם יותר מנויי סלולר וסיבים ורווח נקי של 115 מיליון ש”ח

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

פרטנר מסכמת היום (ב’, 28.2) באופן רשמי את שנת 2021 עם פרסום הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי ולשנה כולה, ומציינת צמיחה בבסיס המנויים בקטגוריות הסלולר והאינטרנט מבוסס הסיבים, תוך שהיא ממשיכה בפריסת רשת הסיבים ובהגדלת הכיסוי של רשת הסלולר מהדור ה-5.

את השנה מסכמת פרטנר עם הכנסות בגובה 3.363 מיליארד ש”ח, עליה של כ-5% בהשוואה לנתוני שנת 2020, כאשר הרווח הנקי הסתכם ב-115 מיליון, מול 17 מיליון שנה קודם לכן.

בחברה מציינים כי בניכוי הכנסה חד פעמית בגין הסכם שומות מס לשנים 2016-2019, הרווח הנקי הסתכם ב-72 מיליון, עלייה של 55 מיליון (כ-320%) בהשוואה לשנת 2020.

אבי צבי, מנכ”ל קבוצת פרטנר:

אבי צבי, מנכ
אבי צבי, מנכ”ל פרטנר (צילום:ינאי יחיאל)

“פרטנר סיימה את שנת 2021 עם שיפור במדדים הפיננסיים העיקריים, וזאת חרף השפעות הקורונה המתמשכות ורמת התחרות הגבוהה הנמשכת בשוק התקשורת הישראלי.

התוצאות משקפות את חשיבות הלקוח הנמצא במרכז העשייה של החברה. אנו מאמינים בשקיפות, בהוגנות ובהקשבה ללקוחות שלנו. כחלק מהאסטרטגיה שלנו אנו משקיעים בסביבת העבודה ותגמול לעובדים.

פרטנר גאה על חידוש ההסכם הקיבוצי לשלוש שנים נוספות, להירתמות של כלל העובדים חלק ניכר בתוצאות הפיננסיות המרשימות של שנת 2021. אני רוצה להודות לדירקטוריון של פרטנר בראשות יושבת הראש אסנת רונן על גיבוי מלא למהלכים שהוצאנו לפעול בשנה האחרונה.”

יותר מנויים בסלולר ובסיבים, פחות בטלוויזיה

את שנת 2021 מסכמת פרטנר עם כ-3.02 מיליון מנויים, נתון הזהה לזה אותו פרסמה בסוף הרבעון השלישי של השנה הקודמת, כאשר בראייה שנתית מדובר בעליה של 187 אלף מנויים בהשוואה לנתוני שנת 2020.

ההכנסה הממוצעת למנויי סלולר (ARPU) הסתכמה ב-48 ש”ח בשנת 2021, ירידה של 6% מ-51 ש”ח ב-2020, כאשר שיעור הנטישה השנתי (Churn rate) של מנויי סלולר ב-2021 ירד ל-28%, בהשוואה ל-30% ב-2020.

שירות פרטנר tv סיכם את שנת 2021 עם 226 אלף מנויים, ירידה של כ-6000 מנויים בשנה, וללא שינוי מהנתון שהציגה ברבעון השלישי של 2021.

ברבעון השני של 2021 ביצעה פרטנר מחיקה של 21 אלף מנויים שהיו בתקופת התנסות ארוכה של מעל 6 חודשים, בה לא חויבו ולא השתמשו בשירות בפועל, ובנטרול של אלו מציינת החברה כי בסיס מנויי טלוויזיה עלה ב-15 אלף מנויים בשנת ב-2021.

החברה ממשיכה לפרוס את רשת הסיבים העצמאית שלה בישראל ומדווחת כי מספר משקי הבית המחוברים לתשתית הסיבים האופטיים של פרטנר עומד על 740 אלף נכון למועד פרסום הדוחות (28.2.2022), וכי מדובר בעלייה של 235 אלף בשנת 2021 כולה.

מצבת מנויי הסיבים האופטיים של פרטנר עומדת על 225 אלף נכון להיום, כשבשנת 2021 מדווחת החברה על עלייה של 73 אלף מנויים. יש להזכיר כי פרטנר, כמו חברות נוספות בשוק, משווקת חבילות סיבים גם על בסיס רשתות הסיבים של בזק, כחלק מהשוק הסיטונאי, ולא רק על רשת הסיבים העצמאית שלה.

בכל הנוגע לפריסת רשת הסלולר מהדור החמישי (5G) מציינת החברה על כוונתה להגיע לכיסוי של למעלה מ-40% מהאוכלוסיה עד סוף השנה הנוכחית.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים