וויל סמית’ ומייקל בי ג’ורדן ייככבו בסרט המשך ל”אני האגדה”

מתוך מתוך “אני האגדה” (תמונה: Warner Bros)

אולפני האחים וורנר מחזירים אותנו לעולם הפוסט-אפוקליפטי של הסרט “אני האגדה” (I Am Legend) מ-2007, אשר אחרי שנתיים של מגיפה עולמית מרגיש רלוונטי יותר מתמיד. הסטודיו דיווח כי יפיק סרט המשך, הפעם בכיכובו של מייקל בי ג’ורדן (“הפנתר השחור”) בתפקיד הראשי.

פרטים עדיין אינם ידועים על העלילה, אך אנו כן יודעים שהשחקן המקורי, וויל סמית’, יחזור לגלם את דמותו של רוברט נוויל גם בסרט החדש. עדיין לא ברור באיזו צורה תחזור הדמות, עקב אירועי הסרט הראשון.

את סרט ההמשך יחזור לכתוב התסריטאי עקיבא גולדסמן, שעיבד את הרומן של ריצ’ארד מתיסון. בימים אלו גולדסמן עובד על סדרת הטלוויזיה שיצר, “מסע בין כוכבים: פיקארד” (Star Trek: Picard), וכן על סדרה נוספת בעולם מסע בין כוכבים שתעלה בקרוב ותיקרא “Strange New Worlds”.

הסרט אמנם הוכרז, אך אנו עדיין רחוקים זמן מה משלב הצילומים, שכן עדיין לא נמצא במאי לפרויקט. את הסרט יפיקו בי ג’ורדן וסמית’ יחדיו, עם חברות ההפקה שלהם.

סמית’ מגיע אל הפרויקט החדש רגע לפני טקס האוסקר, בו הוא מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר על סרטו “משפחה מנצחת” (King Richard).

“אני האגדה” היווה הצלחה ענקית לאולפני האחים וורנר בשנות האלפיים, כאשר גרף 585.4 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם. הסרט היה העיבוד הקולנועי השלישי לספרו של מתיסון, לאחר “The Last Man on Earth” משנת 1964 בכיכובו של וינסנט פרייס ו-“איש האומגה” (Omega Man) מ-1971.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים