נטפליקס משחררת רשימת צפייה של סרטים בני שעה וחצי לבקשת פיט דיווידסון

סרטים קצרים בנטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי

אם גם אתם הרגשתם לאחרונה שסרטי קולנוע נמתחים הרבה יותר מדי, תדעו שאתם לא לבד. כבר תקופה ארוכה שבה לא מפתיע לגלות כי הסרט שאתם עומדים לצפות בו מתהדר באורך של שלוש שעות. רק לאחרונה חווינו זאת עם להיטים כמו “באטמן”, “הנהגת של מר יוסוקה” (Drive My Car) ו“ליגת הצדק: גרסת סניידר” שאף הגדיל וארך ארבע שעות.

הבעיה המתסכלת תפסה את תשומת ליבו של הקומיקאי פיט דיווידסון, שצילם על כך מערכון בתוכנית האחרונה של “סאטרדיי נייט לייב” בשבת שעברה.

במערכון שנקרא Short Ass Movies, דיווידסון מתיישב על הכורסא ומספר לנו כי על אף שאנו חיים בתקופה שבה כל סרט שאנו רוצים זמין לצפייה בלחיצת כפתור, ישנו רק סוג אחד של סרט שהוא באמת רוצה לצפות בו – סרט קצר של 90 דקות.

המערכון ממשיך לצחוק על סרטים עם זמן צפייה מוגזם, מקלאסיקות כמו “היו זמנים באמריקה” (3 שעות ו-47 דקות), ועד “באטמן” (שעתיים ו-56 דקות) והאירי (3 שעות ו-29 דקות). במקומם, מונה דיווידסון סרטים קצרים שהוא מעדיף לראות כמו “הנהג של מיס דייזי” (שעה ו-39 דקות), “אמהות רעות” (שעה ו-40 דקות) ו“אוסטין פאוורס” (שעה ו-27 דקות).

סרטים של 90 דקות בנטפליקס

נטפליקס שמעה את הזעקה והחליטה לתת לקהל בדיוק את מה שהוא רוצה. בתגובה למערכון, נטפליקס שיחררה רשימת צפייה הנושאת את שם המערכון, Short Ass Movies, ובה כל הסרטים הזמינים לצפייה שאורכם בערך שעה וחצי.

הרשימה זמינה גם בישראל, ומאגדת את כל ההיצע הקצר יותר של נטפליקס. בדומה למסך הצפייה הרגיל, גם הרשימה הזו מחולקת לנושאים כמו קומדיות, דרמות פסיכולוגיות, סרטי אימה, מותחנים וסרטים המומלצים ספציפית למשתמש באמצעות האלגוריתם.

בין הסרטים הקצרים בנטפליקס ישראל ניתן למצוא את “יורוטריפ” (שעה ו-26 דקות), “בריאן כוכב עליון” (שעה ו-33 דקות),“באה בקלות” (שעה ו-32 דקות), “הוסטל” (שעה ו-33 דקות) ואפילו סרטו האחרון של השחקן צ’דוויק בוזמן עליו היה מועמד לאוסקר, “הבלוז של מא רייני” (שעה ו-34 דקות).

בנוסף, נטפליקס מוכיחה כי היא דווקא מנסה להקל עלינו לפעמים עם סרטי מקור קצרים יותר. ברשימה ניתן למצוא שלל סרטים חדשים שהפיקה נטפליקס לאחרונה כמו “האשמים” (שעה ו-31 דקות), “זורעים רוח” (שעה ו-32 דקות), “רובי המצילה” (שעה ו-33 דקות),“המכשף: סיוטו של הזאב” (שעה ו-23 דקות), “סוף שבוע מסוכן” (שעה ו-31 דקות) ו“המנסרים מטקסס” (שעה ו-23 דקות).

את רשימת הצפייה המלאה ניתן למצוא בלחיצה כאן או דרך הלינק https://netflix.com/shortassmovies


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים