ת’ור מחפש את עצמו בטריילר הראשון ל”ת’ור: אהבה ורעם”

ת’ור: אהבה ורעם (תמונה: Marvel)

אחרי המתנה ארוכה במיוחד, ופחות משלושה חודשים לפני שהוא יוצא לאקרנים, מארוול משחררת את הטריילר הראשון ל“ת’ור: אהבה ורעם” (Thor: Love and Thunder), הפרק הרביעי בקורותיו של אל הרעם בגילומו של כריס המסוורת’.

דמותו של ת’ור לקחה תפנית קומית ומשוגעת במיוחד בסרט הקודם, “ת’ור: ראגנארוק” (Thor Ragnarok) בחסות הבמאי הניו-זילנדי טייקה ואיטיטי שהפך את הדמות לאחת האהובות ביותר בעולם הקולנועי של מארוול.

מאז, זכינו לראות את ת’ור מאבד את אסגארד ואת אחיו, לוקי (שכבר הספיק לחזור בסדרת טלוויזיה משלו), משמין, עוזר להציל את העולם מאיומו של ת’אנוס ומתחבר עם צוות שומרי הגלקסיה.

הסרט החדש צפוי להיות אפילו יותר מטורלל מקודמו, כך על פי ואיטיטי, והטריילר אכן מוכיח זאת. על רקע השיר “Sweet Child O’ Mine” של Guns N’ Roses אנו נחשפים לת’ור מילדותו ועד בגרותו, במהלכה פרש מתפקידו ויצא למסע גילוי עצמי. כזכור, בפעם האחרונה בה ראינו את ת’ור הוא השאיר את אסגארד החדשה בידיה של ואלקירי (טסה תומפסון) ויצא להרפתקה בחלל עם שומרי הגלקסיה.

כעת ת’ור מחפש מחדש את דרכו ומכריז כי ימיו כגיבור על הסתיימו. ת’ור האבוד מחפש תשובות ומוצא אותן בעזרת מילותיו של סטאר לורד (כריס פראט) שאומר לו שהדרך למצוא את עצמך היא דרך האנשים שאתה אוהב. בעבור סטאר לורד מדובר בצוות שומרי הגלקסיה – אך במי מדובר עבור ת’ור? זו תשובה אותה יצטרך למצוא במהלך הסרט.

ברגע האחרון של הטריילר אנו נחפשים למי שת’ור אוהב יותר מכל – ג’יין פוסטר (נטלי פורטמן) שכעת עוטה את המסיכה של אלת הרעם ומצליחה לאחוז בפטיש מיולניר שמעטים לפניה הצליחו לתפוס.

עם הסרט החדש יהפוך ת’ור לגיבור הראשון במארוול שכיכב בארבעה סרטים הנושאים את שמו. אל הסרט יצטרפו גם שחקני סדרת “שומרי הגלקסיה” קארן גילן, דייב בטיסטה ופום קלמנטיף. כמו כן יצטרפו עם דמויות חדשות כריסטיאן בייל (“האביר האפל”), ראסל קרואו (“גלדיאטור”) ומליסה מקרת’י (“מסיבת רווקות”).

שחקנים נוספים מסרטי ת’ור הקודמים יחזרו אף הם, ביניהם ג’יימי אלכסנדר כליידי סיף וסאם ניל, מאט דיימון ולוק המסוורת’ כשחקנים שגילמו את בני משפחתו של ת’ור בהצגה שהעלה לוקי כאשר התחזה לאודין ב”ראגנארוק”.

“ת’ור: אהבה ורעם” צפוי לנחות בבתי הקולנוע ב-7 ביולי, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים