נטפליקס ישראל חושפת את רשימת סרטי המקור שיעלו בקיץ 2022

לוגו נטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

נטפליקס ממשיכה במנהגה להשיק לפחות ארבעה סרטי מקור חדשים בכל חודש, ומשחררת כעת רשימה של הסרטים הצפויים להגיע במהלך חודשי הקיץ של 2022. בין הסרטים שיצאו בין מאי לאוגוסט ניתן למצוא את סרטם הבא של האחים רוסו (“הנוקמים: סוף המשחק”) בכיכובם של כריס אוונס וראיין גוסלינג, סרט הספורט החדש של אדם סנדלר, מותחן אקשן בכיכובו של כריס המסוורת’ ועוד.

סרטים שיגיעו לנטפליקס במאי:

בלילות הקיץ / Along For The Ride – עולה ב-6 במאי

בקיץ שלפני הקולג’, אודן פוגשת את אלי ובזמן שעיר החוף קולבי ישנה, השניים יוצאים למסע לילי כדי לעזור לאודן לחוות את חיי העשרה המהנים וחסרי הדאגות שהיא לא ידעה שהיא רוצה.

רחוק מהבית / The Takedown – עולה ב-6 במאי

מה שנראה כמו עסקת סמים פשוטה מתגלה כתיק פלילי בקנה מידה גבוה עטוף בסכנה ובקומדיה בלתי צפויה. עם עומר סי (“לופן”) ולורן לאפייט המככבים כשני שוטרים מנוכרים עם סגנונות שונים מאוד.

Operation Mincemeat – עולה ב-11 במאי, בקולנוע לב

מבוסס על סיפור אמיתי יוצא דופן, שני קציני מודיעין של בעלות הברית (קולין פירת’ ומתיו מקפדיין) זוממים לשבור את אחיזתו הקטלנית של היטלר באירופה ולהציל עשרות אלפי חיים על ידי גיוס סוכן חשאי בלתי סביר: איש מת.

*הסרט לא יהיה זמין בנטפליקס ישראל, אלא בקולנוע לב בלבד.

השמיניסטית / Senior Year – עולה ב-13 במאי

מעודדת הנופלת לתרדמת של 20 שנה ומתעוררת כאישה בת 37 (רבל וילסון, “פיץ’ פרפקט”) חוזרת לתיכון כדי להחזיר לעצמה את מעמדה ולתבוע את כתר מלכת הנשף שחמק ממנה.

לגימה של אהבה / A Perfect Pairing – עולה ב-19 במאי

כדי להשיג לקוח גדול, מנהלת חברת יין בלוס אנג’לס (ויקטוריה ג’סטיס, “iCarly”) נוסעת לתחנת כבשים אוסטרלית שם היא בסופו של דבר עובדת כבעלת חווה ומפתחת קשר עם מקומי מחוספס (אדם דמוס).

סרטים שיגיעו לנטפליקס ביוני:

משימת יירוט / Interceptor – עולה ב-3 ביוני

קפטנית בצבא (אלזה פטקי, סדרת “מהיר ועצבני”)  נאלצת להשתמש בהכשרה הטקטית והמומחיות הצבאית שלה כאשר מתקפה מתואמת מאיימת על תחנת יירוט הטילים המרוחקת שעליה היא מפקדת.

השיחוק / Hustle – עולה ב-8 ביוני

צייד כשרונות כדורסל חסר מזל (אדם סנדלר) מגלה שחקן רחוב מוכשר בחו”ל ומביא אותו לארצות הברית ללא אישור קבוצתו. כנגד כל הסיכויים, יש להם הזדמנות להוכיח שהם יכולים להגיע ל-NBA.

ג’ניפר לופז: מחצית / Halftime – עולה ב-14 ביוני

כוכבת העל הבינלאומית ג’ניפר לופז פותחת את המחצית השנייה של הקריירה שלה עם סרט תיעודי אינטימי בו היא חושפת את ההתפתחות שלה כלטינית, אמא ואמנית, לוקחת סוכנות ומשתמשת בקולה למטרה גדולה יותר.

ראש העכביש / Spiderhead – עולה ב-17 ביוני

שני אסירים (מיילס טלר וג’ורני סמולט) יוצרים קשר תוך כדי התמודדות עם העבר שלהם בבית סוהר מתקדם המנוהל על ידי איש חזון מבריק (כריס המסוורת’) שמנסה על האסירים סמים משני תודעה.

סרטים שיגיעו לנטפליקס ביולי:

Hello, Goodbye, And Everything In Between- עולה ב-6 ביולי

לאחר שחתמו ברית להיפרד לפני הקולג’, קלייר (טליה ריידר, “סיפור הפרברים”) ואיידן (ג’ורדן פישר, “הפלאש”) חוזרים על שלבי מערכת היחסים שלהם בדייט אפי אחרון כשהם שואלים: להישאר ביחד, או להיפרד לנצח?

המפלצת מהים / The Sea Beast – עולה ב-8 ביולי

בעידן שבו חיות מפחידות מסתובבות בים, צייד מפלצות מהולל (קארל אורבן, “הבנים”) ואורח סמוי צעיר יוצאים למסע אפי לתוך מים לא ידועים כדי לעשות היסטוריה.

יחסים מסוכנים / Dangerous Liaisons – עולה ב-8 ביולי

כשסלין התמימה מתאהבת בגולש הפופולרי טריסטן בבית הספר החדש שלה, אין לה מושג שהיא מושא להימור אכזרי בין טריסטן למלכת האינסטגרם ונסה.

השפעה / Persuasion – עולה ב-8 ביולי

בעיבוד לרומן של ג’יין אוסטן, אישה המתנגדת למוסכמויות ובעלת רגישויות מודרניות (דקוטה ג’ונסון, “הבת האפלה”) חייבת לבחור בין עתיד עם יורש עשיר (הנרי גולדינג, “עשיר בהפתעה”) או הזדמנות שנייה עם הקפטן המהמם שבעבר חמק ממנה.

האיש האפור / The Gray Man – עולה ב-22 ביולי

סרטם החדש של במאי “הנוקמים: סוף המשחק”, האחים רוסו. פעיל CIA אניגמטי (ראיין גוסלינג) חושף בטעות סודות סוכנות אפלים ומצית מצוד עולמי על ידי מתנקשים בינלאומיים כאשר עמית פסיכופטי לשעבר (כריס אוונס) שם פרס על ראשו.

לבבות הארגמן / Purple Hearts – עולה ב-29 ביולי

זמרת-יוצרת (סופיה קרסון, סדרת סרטי “היורשים” של דיסני) וחיל עם עבר בעייתי נכנסים לנישואי נוחות ומתאהבים כנגד כל הסיכויים.

סרטים שיגיעו לנטפליקס באוגוסט:

13: המחזמר / 13: The Musical – עולה ב-12 באוגוסט

בעיבוד הזה למחזמר של ג’ייסון רוברט בראון, אוון גולדמן עובר מניו יורק לעיר הקטנה אינדיאנה, מתקשה עם גירושי הוריו ומנווט מעגלים חברתיים מסובכים של בית ספר חדש – הכל תוך כדי הכנה לבר המצווה שלו.

משמרת יום / Day Shift – עולה ב-12 באוגוסט

ג’יימי פוקס מככב כאבא צווארון כחול חרוץ שעבודת ניקיון הבריכה השגרתית שלו מהווה חזית למקור ההכנסה האמיתי שלו: ציד והרג ערפדים. עם דייב פרנקו וסנופ דוג.

Me Time – עולה ב-26 באוגוסט

כשאבא הנשאר בבית (קווין הארט, “ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל”) מוצא את עצמו עם קצת זמן לעצמו בפעם הראשונה מזה שנים בזמן שאשתו (רג’ינה הול, “בוסית בקטנה”) והילדים אינם, הוא חוזר לקשר עם חברו הטוב לשעבר (מארק וולברג, “אנצ’רטד”) בשביל סוף שבוע פרוע שכמעט משקם את חייו.

סרטים נוספים שיגיעו במהלך הקיץ:

קרטר / Carter

הסוכן קרטר (ג’ו וון) מתעורר כשהזכרונות שלו נעלמו ומשהו הוכנס לראשו. בהקשבה לקולה של אישה מהמכשיר המוטבע, קרטר חייב לבצע את הפקודות שלה תוך כדי שהוא נרדף על ידי ה-CIA, כוח הפיכה צפון קוריאני ואנשים שנדבקו במהירות.

עברתי במקרה / I Came By

אמן גרפיטי צעיר ומורד (ג’ורג’ מקיי, “1917”) מכוון לבתי האליטה העשירה של לונדון. כשהוא מגלה סוד אפל על שופט יוקרתי (יו בונוויל, “דאונטון אבי”), זה מוביל אותו למסע מזעזע המסכן את עצמו ואת הקרובים אליו.

האיש מטורונטו / The Man From Toronto

מקרה של טעות בזהות מוצף לאחר שיועץ מכירות דפוק (קווין הארט) והמתנקש הקטלני בעולם, הידוע רק בשם האיש מטורונטו (וודי הרלסון, “בלש אמיתי”), נתקלים זה בזה בדירת נופש.

סיאול בהילוך גבוה / Seoul Vibe

ביום של טקס הפתיחה באולימפיאדת סיאול 1988, חמישה חברים יוצאים לנסיעה המרגשת ביותר בחייהם כדי להפיל כריש הלוואות רב עוצמה.

אהבה בווילה / Live in the Villa

אישה צעירה (קאט גרהאם, “יומני הערפד”) יוצאת לטיול בורונה הרומנטית שבאיטליה לאחר פרידה, רק כדי לגלות שהווילה שהזמינה הייתה בהזמנה כפולה והיא תצטרך לחלוק את החופשה שלה עם אנגלי ציני ונאה מאוד (טום הופר, “אקדמיית המטרייה”).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים