אוזניות ה-Sony WH-1000XM5 יגיעו לארץ בתחילת יוני

אוזניות אוזניות WH-1000XM5 (מקור סוני)

אוזניות ה-WH-1000XM5 החדשות של סוני (Sony) יגיעו לארץ בתחילת החודש הבא. האוזניות מגיעות בעיצוב חדש ומציעות איכות שמע משופרת עם דרייברי 30 מ”מ חדשים ומותאמים, יחד עם מערך סינון רעשים משופר המתבסס על 8 מיקרופונים, עם זמן שימוש של עד 30 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל ומחיר של 1590 ש”ח.

אוזניות ה-WH-1000XM5 החדשות של סוני הוכרזו רק בשבוע הקודם כגרסת ההמשך לאוזניות ה-WH-1000XM4 הפופולריות של החברה. הדגם החדש מעדכן את העיצוב המוכר של אוזניות ה-1000XM ומחליף את הקשת הרחבה בקשת דקה ומינימליסטית יותר, עם ויתור על המבנה המתקפל של האוזניות לטובת אפשרות סיבוב בסיסית של האוזניות לצורך האחסון שלהן.

בניגוד לדור הקודם, שהגיע עם דרייברי 40 מ”מ, האוזניות החדשות יגיעו עם דרייברי 30 מ”מ קטנים יותר שנוצרו במיוחד ל-WH-1000XM5 עם קצוות העשויים TPU רך ושילוב סיבי פחמן בדרייבר לקבלת איכות שמע משופרת, לפי החברה.

בתחום סינון הרעשים סוני הגדילה את כמות המיקרופונים ל-8, המשתמשים במעבדי ה-V1 ו-QN1 של החברה לקבלת סינון רעשים משופר הכולל מצב “מיטוב סינון רעשים אוטומטי” (Auto NC Optimiser) שנועד להתאים את סינון הרעשים בצורה טובה יותר לסביבה.

אוזניות אוזניות WH-1000XM5 (מקור סוני)
אוזניות אוזניות WH-1000XM5 (מקור סוני)

האוזניות החדשות מגיעות עם תמיכה בחיבור לשני התקנים במקביל (Multipoint) וחיבור מהיר באמצעות קישורית הבלוטות’ 5.2 המובנית למכשיר אנדרואיד עם Fast Pair ולמחשבי ווינדוס עם Swift Pair, לצד תמיכה בהפעלה קולית של העוזרות הקוליות Alexa ו-Google Asistant.

הדגם החדש עומד בתקן האודיו Hi-Res Audio, כולל בגרסה האלחוטית של התקן, כאשר הוא משתמש בטכנולוגיית ה-LDAC לחיבור אודיו איכותי יותר ובטכנולוגיית ה-DSEE Extreme (ר”ת Digital Sound Enhancement Engine) של סוני.

מבחינת זמן השימוש שלהן, אוזניות ה-WH-1000XM5 יציעו עד 30 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל ועד 40 שעות ללא סינון רעשים, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה באמצעות חיבור ה-USB-C המובנה, המספקת 3 שעות שימוש בטעינה של 3 דקות בלבד.

אוזניות ה-WH-1000XM5 החדשות של סוני זמינות להזמנה מוקדמת במחיר של 1590 ש”ח עם צפי זמינות החל מה-3 ביוני, כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבע שחור או כסוף.

למידע נוסף ולרכישה >> אתר באג


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים