נטפליקס משיקה אופציה לנגן תכנים רנדומליים בפרופילים לילדים

נטפליקס לילדים (צילום: רונן מנדזיצקי) נטפליקס לילדים (צילום: רונן מנדזיצקי)

הרבה פעמים אנו מוצאים עצמנו עייפים מלחפש תכנים חדשים ולגלול שעות בנטפליקס כדי למצוא במה לצפות, וכפתרון לכך נטפליקס כבר מזמן השיקה את כפתור ה”הפעל משהו” (Play Something). אך מסתבר שהבעיה תקפה לא פחות גם לילדים, הנוטים לוותר על חיפוש תכנים חדשים וחוזרים שוב ושוב אל אותה הסדרה שכבר ראו.

במטרה לדרבן ילדים לבחון תכנים שונים, נטפליקס מציגה כעת את פיצ’ר “קופסת המסתורין”, אשר עוטף את האופציה במשחק כיפי המזכיר את סרטוני ה-unboxing הפופולריים ביוטיוב. האופציה החדשה תסייע לילדים לגלות סיפורים חדשים שטרם ראו, וכן תציל את ההורים מלראות את אותו הפרק של “בייבי בוס” בפעם המיליון.

את הפיצ’ר החדש ניתן למצוא בשורת המועדפים בפרופיל הילדים, שמופיעה בראש דף הבית של נטפליקס, ובו נראה תמונה של קופסה מנצנצת עם סימן שאלה. ברגע שנצביע על הקופסה, עוד מבלי ללחוץ, תתחיל להתנגן תצוגה מקדימה של הסרט או הסדרה שנבחרו במיוחד בשביל הילדים על פי האלגוריתם.

התוכן בקופסה יעזור לילדים לא רק למצוא תכנים חדשים לחלוטין, אלא גם להודיע על פרקים חדשים של סדרה שכבר צפו בה או אפילו סדרה אחרת המשלבת דמות מוכרת מסדרה בה צפו בעבר.

קופסת הפתעות לילדים בנטפליקס
תמונה: Netflix

האופציה החדשה מצטרפת לשלל ניסיונות של נטפליקס לפנות לקהל הצעיר. בשנה שעברה השיקה החברה סרגל תכנים פופולריים לילדים וכן השיקו עיצוב חדש וצבעוני לדף הבית של פרופיל הילדים המציג בגדול את חמש הדמויות האהובות ביותר על הילדים על פי תכנים בהם צפו.

הכלי החדש מגיע בתקופה בעייתית במיוחד עבור מחלקת האנימציה של נטפליקס. כזכור, לאחרונה נטפליקס חוותה את הפעם הראשונה בה סיימה רבעון עם ירידה במספר המנויים, ונראה כי הדבר השפיע לא פחות גם על מחלקת הילדים של השירות.

לאחרונה פיטרה החברה כ-70 עובדים במחלקת האנימציה שלה וביטלה חלק גדול מסדרות האנימציה לילדים שהיו באמצע תהליכי ההפקה. בין הפרויקטים שבוטלו הייתה סדרה של במאית “קמט בזמן” אווה דוברני המבוססת על ספרי הפנטזיה הפופולריים “כנפי האש” (Wings on Fire).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים