לוג’יטק הכריזה על מקלדות מכניות ועכבר דגל חדש בסדרת ה-MX

מקלדת ה-MX Mechanical ועכבר ה-MX Master 3S (מקור לוג’יטק)

חברת לוג’יטק (Logitech), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בעולם, חשפה את מקלדת ה-MX Mechanical האלחוטית בעלת מקשים מכניים, שתהיה זמינה בגרסה רגילה ובגרסת מיני ללא מקשי מספרים.

ובנוסף, חשפה החברה גם את הדור החדש של עכבר הדגל, שייקרא MX Master 3S ויגיע כגרסה משודרגת של דגם ה-MX Master 3 הקודם עם חיישן משודרג של 8000DPI.

מקלדות Logitech MX Mechanical

כפי שהשם שלהן רומז, ה-MX Mechanical ו-MX Mechanical Mini הן מקלדות מכניות אלחוטיות בעלות פרופיל נמוך שיהיו זמינות במספר תצורות מקשים מכניים: מקשים “חומים” שקטים (Tactile Quiet) כברירת מחדל, מקשים “כחולים” לחיצים (Clicky) ו”אדומים” לינאריים (Linear), כאשר גרסת המיני מגיעה בתצורת TKL (ר”ת TenKeyLess) ללא פד מספרים.

שתי הגרסאות מגיעות עם תאורה אחורית חכמה המזהה את ידי המשתמשים כאשר הן מתקרבות אליהן, על מנת למנת למנוע את הפעלת התאורה האחורית כשאין בה צורך לשם חיסכון בסוללה.

זמן הסוללה שלהן יעמוד על עד 15 ימים בשימוש רגיל עם התאורה האחורית או עד 10 חודשים ללא תאורה אחורית. את המקלדות יהיה ניתן לחבר לעד 3 מחשבים בו זמנית באמצעות חיבור Bluetooth אלחוטי או מחבר ה-Logi Bolt היעודי של החברה.

מקלדות ה-MX Mechanical החדשות יחד עם עכבר ה-MX Master 3S (מקור לוג'יטק)
מקלדות ה-MX Mechanical החדשות יחד עם עכבר ה-MX Master 3S (מקור לוג’יטק) 

עכבר Logitech MX Master 3S

בנוסף למקלדת ה-MX Mechanical החדשה, החברה הציגה גם את עכבר ה-MX Master 3S האלחוטי, המגיע כגרסה משודרגת לעכבר ה-MX Master 3 המוכר והפופולרי שלה, אותו אף סקרנו.

הוא שומר על עיצוב הדגם הקודם, אך מגיע עם מקשים שקטים יותר ב-90% לעומת הדגם המקורי וחיישן אופטי משודרג של 8000DPI לעומת 4000DPI.

בדומה למקלדות ה-MX Mechanical, כך גם עכבר ה-MX Master 3S יציע תמיכה בחיבור לעד 3 מחשבים בו זמנית עם חיבור Bluetooth אלחוטי או באמצעות מחבר ה-Logi Bolt היעודי של החברה, כאשר הסוללה המובנית מספיקה לעד 70 ימי שימוש בטעינה אחת, עם תמיכה בטעינה מהירה המספיקה 3 שעות שימוש בטעינה של דקה בלבד.

סדרת מוצרי ה-MX החדשים של לוג’יטק תהיה זמינה למכירה בחו”ל מחודש מאי הנוכחי במחיר של 170 ו-150 דולר למקלדת ה-MX Mechanical בגרסה הרגילה והמיני בהתאמה, כאשר מחיר עכבר ה-MX Master 3S יעמוד על 99 דולר. המוצרים החדשים צפויים להגיע לארץ בתחילת חודש יוני הקרוב, כאשר כרגע אין עדיין להם צפי מחיר בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים