נטפליקס משחררת טריילר למותחן החדש של האחים רוסו

תמונה: נטפליקס

נטפליקס שיחררה טריילר ל“האיש האפור” (The Gray Man), סרטם הבא של במאי “הנוקמים: סוף המשחק”, האחים רוסו, אשר ינסה לתפוס את מקומו של “הודעה אדומה” (Red Notice) כסרט האקשן המוביל של החברה.

מותחן הריגול עוקב אחר סוכן ה-CIA המיומן קורט ג׳נטרי (ראיין גוסלינג), המכונה בשם הקוד “סיירה 6”. כשג׳נטרי מתחיל לגלות סודות אפלים לגבי הסוכנות, מתנקש מיומן לא פחות בגילומו של כריס אוונס נשלח לחסלו, והשניים פוצחים במרדף חתול ועכבר שודאי יביא לנו אקשן חסר מעצורים.

מלבד גוסלינג ואוונס, הסרט מציג שלל כוכבים וביניהם אנה דה-ארמס (“רצח כתוב היטב”), רגה ז’אן פייג’ (“ברידג’רטון”), בילי בוב תורנטון (“פארגו”), וגנר מורה (“נרקוס”), ג’סיקה הנוויק (“משחקי הכס”) ואלפרה וודארד (“לוק קייג’”).

הסרט כבר משווה את מקומו עם “הודעה אדומה” כסרט היקר ביותר שהפיקה נטפליקס. שני הסרטים עומדים על תקציב של 200 מיליון דולר. במקרה של “הודעה אדומה”, ההימור של נטפליקס ככל הנראה השתלם – הסרט בילה לא פחות מ-13 שבועות בטבלת הסרטים הנצפים ביותר בשירות ונטפליקס בוחנת כעת אופציה להפקת שני סרטי המשך.

“האיש האפור” מבוסס על ספרו של מארק גריני, אותו עיבדו לקולנוע האחים רוסו יחד עם התסריטאי כריסטופר מרקוס, שכתב את סרטי הנוקמים “מלחמת האינסוף” ו”סוף המשחק” ולפני זה גם את שלושת סרטי קפטן אמריקה ו”ת׳ור: העולם האפל”.

“האיש האפור” יינחת בנטפליקס ב-22 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים