גרסת הלייב אקשן של פינוקיו מבית דיסני נחשפת בטריילר ראשון

פינוקיו 2022 (תמונה: דיסני)

2022 הולכת להיות שנה עמוסה למעריצים שרופים של פינוקיו, אם יש כאלה. בעוד נטפליקס עומלת על סרטו של גיירמו דל טורו (“צורת המים”, “המבוך של פאן”) שיספק גרסה אפלה יותר לסיפור המפורסם, בדיסני מוכנים להשיק את הגרסה היותר משפחתית שלהם עם טריילר ראשון.

כמיטב המסורת של השנים האחרונות, מדובר בגרסת לייב אקשן לסרט של המצויר של דיסני משנת 1940. הגרסאות החדשות האלו כבר הוכיחו כהצלחה עם “היפה והחיה”, “מלך האריות” ואפילו “קרואלה שהציג ספין אחר ל”על כלבים וגנבים” בשנה שעברה.

על הסרט החדש של פינוקיו חתום רוברט זמקיס, הבמאי האהוב שהביא לנו בין השאר את סדרת “בחזרה לעתיד”, “פורסט גאמפ” ו”להתחיל מחדש” (Castaway). זמקיס משתף פעולה שוב עם השחקן האהוב עליו טום הנקס, שייכנס הפעם לנעליו של ג’פטו.

הטריילר החדש מכניס אותנו לעולם הקסום של של פינוקיו, סיפור שמתחיל בחדר העבודה של ג’פטו העומל על יצירתו החדשה והאישית ביותר – ילד מעץ. אם כי, אנו רק רואים את היד שלו והטריילר לא חושף עדיין כיצד נראה פינוקיו בגרסה הנוכחית מלבד הצצה חטופה. מה שאנחנו כן רואים זה הרבה משאר הדמויות האהובות מהאגדה – ג’ימיני קריקט (ג’וזף גורדון לוויט, “500 ימים עם סאמר”) הצרצר הנאמן, סופיה השחף (לוריין ברקו, “הסופרנוס”) וג’ון וורתינגטון השועל (קיגן מייקל קי, “שמיגדון”).

כמו כן ניתן לראות בטריילר את הפיה הכחולה (סינתיה אריבו, “הארייט: הדרך לחופש”) שמפיחה חיים בפינוקיו ומבצעת את השיר המפורסם, “When You Wish Upon A Star” שהפך כבר מזמן להמנון הרשמי של דיסני המתנגן בפתיח כל תכניה על רקע לוגו החברה.

“פינוקיו” יעלה ישירות לפלטפורמת הסטרימינג דיסני פלוס ב-8 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים