יש משהו מעל העננים בטריילר הסופי ל”אין מצב” של ג’ורדן פיל

מתוך “אין מצב” (תמונה: Universal Pictures)

סרטו השלישי של הבמאי ג’ורדן פיל (“תברח”, “אנחנו”) שמר על מעטה סודיות זה זמן רב, וכעת אולפני יוניברסל מוכנים לספר לנו קצת יותר על העלילה של “אין מצב” (Nope) עם טריילר אחרון בהחלט לפני צאתו לאקרנים באוגוסט.

סרט האימה-מד”ב יעסוק בג’יימס (דניאל קלויה, “הפנתר השחור”) וג’יל (קיקי פאלמר, “נוכלות בלי חשבון”), אח ואחות אשר מנהלים חוות סוסים המשכירה את החיות לאולפני קולנוע לצורך צילומים. לאחים יש היסטוריה אישית עם תעשיית הקולנוע, שכן הם הצאצאים של האדם הראשון שאי פעם צולם בתמונה נעה במאה ב-19.

כאשר ג’יימס רואה משהו מוזר מעל העננים, הצמד מקבל רעיון להיכנס בעצמם לעולם הסרטים ולצלם תיעוד של העב”ם. אך נראה כי כל מי שמסתכל ישירות על העצם הגדול שבשמיים מוצא את מותו.

בטריילר אנו רואים את ג’יימס חוזה במות אביו, אשר הביט על הגוף שבעננים. כאשר עוד אנשים בעיר מתחילים למות, האחים רואים הזדמנות עסקית לצלם את ההוכחה המוחצת לקיומם של חייזרים. יחד עם צוות הצילום שלהם, האחים מוצאים עצמם בסכנה מול ישות בלתי מוסברת, והם עומדים לגלות שיש חלומות שעדיף שלא ייתגשמו.

מתוך
מתוך “Nope” (תמונה: Universal Pictures)

את הסרט כתב וביים פיל, שעשה הסבה ב-2017 לקריירה ענפה כבמאי סרטי אימה. קודם לכן, היה פיל קומיקאי מוכר וחלק מהצמד “קי ופיל” (Key and Peele), יחד עם קיגן מייקל-קי (“שמיגדון”). השניים החלו את דרכם בתוכנית MadTV, ולאחר מכן כתבו וכיכבו בתוכנית מערכונים משלהם שרצה במשך 5 עונות בקומדי סנטרל.

סרטו הראשון של פיל, “תברח” (Get Out) זיכה אותו בפרס האוסקר על תסריט מקורי. על אף הכיוון החדש בקריירה, הצמד ממשיך לעבוד יחד פעמים רבות, בעיקר על סרטי אנימציה. השניים דיבבו דמויות ב“צעצוע של סיפור 4”, וכעת עובדים על סרט סטופ מושן חדש עבור נטפליקס, “וונדל ו-ויילד” (Wendell & Wild).

בתחום האימה, ג’ורדן פיל גם הפיק את הסרט “קנדימן” ואת הסדרות “ארץ לאבקראפט”, “ציידים” ואת הגרסה החדשה של “איזור הדמדומים”.

אל צוות השחקנים מצטרפים גם סטיבן יואן (“המתים המהלכים”), ברנדון פריאה (“The OA”), מייקל ווינקוט (“ווסטוורלד”) ורן שמידט (“אימפריית הפשע”). הסרט החדש מבטיח להיות הגדול ביותר של הבמאי, והוא צפוי לצאת גם בפורמט IMAX.

“אין מצב” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-18 באוגוסט, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים