התופת מגיעה להוקינגס בפרקי הסיום של “דברים מוזרים 4”

דברים מוזרים 4 (באדיבות נטפליקס) דברים מוזרים 4 (באדיבות נטפליקס)

בעוד פחות משבועיים ינחתו פרקי סיום העונה הרביעית של “דברים מוזרים” (Stranger Things), ואחרי טיזר קצרצר בנטפליקס מפנקים אותנו עם טריילר מלא לחצי השני, המבטיח סיום אפל במיוחד.

אזהרת ספויילר! המידע והטריילר המופיעים בכתבה כוללים פרטים מהחלק הראשון של עונה 4.

אחרי עונה מפוצלת במיוחד, בה ראינו את החבורה מתפזרת בין שלל עלילות וערים, החצי השני של העונה מחזיר אותנו להוקינגס שבאינדיאנה, בה ייערך הקרב הסופי נגד וקנה. כעת כשכולם יודעים מול מי הם מתמודדים, אילבן תאלץ לשאוב מעברה כדי להביס את המפלצת שהיא עצמה עזרה ליצור.

כפי שמסביר ד”ר ברנר לאילבן, חבריה אינם מוכנים לקרב הזה ואכן אנו רואים אותם במצב מיואש בעקבות אירועי העונה עד כה. אך על אף טענתו כי גם היא אינה מוכנה, אילבן יודעת כי חבריה זקוקים לה והיא צועדת הישר לתופת שבעיר ילדותה. עם זאת, הטריילר לא טורח להראות לנו האם אכן תתאחד עם שאר הדמויות ונזכה לראות את המפגש המרגש.

הטריילר מתנגן לצלילי השיר “Running Up That Hill” של קייט בוש, אשר קיבל מקום של כבוד בחצי הראשון של העונה. השיר משנת 1985 טיפס לראש מצעד הלהיטים בארה”ב ובריטניה בעקבות הסדרה, ושלשל לכיסה של הזמרת מיליוני דולרים בחודש האחרון.

על אף הטון האפל יותר, הטריילר מציג גם רגעים כיפיים כמו הבחירה של דסטין ללבוש את חליפת הדמות שלו מליגת המבוכים ודרקונים, ובעיקר סצינה בה הדמות החדשה והאהובה אדי מאנסן מניף את הגיטרה שלו במה שכנראה יהיה רגע גבורה מספק במיוחד.

שני פרקי הסיום יתקרבו אפילו יותר לחווייה של צפייה קולנועית, עם פרקים ארוכים במיוחד. פרק 7 ירוץ כשעה וחצי, ופרק הסיום יתפאר באורך של לא פחות משעתיים ו-17 דקות. אחריו, תישאר לנו רק עוד עונה אחת של הסדרה, אשר נטפליקס הכריזה כי תיחתם בעונתה החמישית.

החלק השני של עונה 4 של “דברים מוזרים” יעלה לנטפליקס ב-1 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים