B&O פותחת חנות חדשה בישראל ומשיקה אוזניות וטלוויזיית OLED ענקית

אוזניות, טלוויזיות ורמקולים בחנות B&O צילום: רונן מנדזיצקי

חברת Bang & Olufsen, בשיתוף היבואן הרשמי ביקונקט טכנולוגיות, השיקו אתמול (ד’, 29.6) באופן רשמי את חנות הדגל החדשה בקניון רמת אביב, זאת לאחר כחודש של הרצה.

במסגרת ההשקה של החנות, הציגה החברה שני מוצרים חדשים שימכרו בישראל, אלה הם אוזניות ה-Beoplay EX נטולות החוטים התומכות בסינון רעשים וטלוויזיות ה-Beovision Harmony בגודל 83 אינץ’, המציעה פאנל OLED ומשלבת את מערך האודיו המתקדם של החברה.

חנות דגל חדשה של B&O

את החנות החדשה שלה בישראל בנתה החברה במיוחד כדי שהמבקרים יוכלו לחוות את חווית האודיו של מוצריה. עם מגוון רמקולים של החברה הפזורים בחנות, ציפויים מיוחדים מאחורי הקירות ובתקרה לביצוע בידוד מירבי, יכולנו ליהנות מהדגמות אודיו גם ברמות שמע גבוהות במיוחד בתוך החנות.

בנוסף, דאגה החברה לשלב בחנות גם מוצגים של מוצרים אייקונים היסטוריים של המותג, כמו ה-Beosound 9000, המציג CD player משנות ה-90 בכדי להמחיש איך גם אחרי עשרות שנים ליבם עדיין פועם, והיופי העיצובי הוא על-זמני.

אוזניות Beoplay EX

אוזניות ה-EX החדשות מגיעות תמיכה בסינון רעשים אדפטיבי (Adaptive ANC) באמצעות 3 מיקרופונים המשולבים בכל אוזניה ותמיכה בקודק aptX Adaptive אלחוטי.

הן משתמשות בדרייברי 9.2 מ”מ אלקטרו-דינמיים (electro-dynamic) חדשים וגדולים יותר מהדור הקודם (Beoplay EQ) להפקת איכות אודיו משופרת.

הדגם החדש מגיע עם עמידות משופרת למים ואבק בתקן IP57, לעומת IP54 בדור הקודם, כאשר מבחינת זמן הסוללה, האוזניות מציעות עד 6 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל ועד 8 שעות ללא סינון רעשים.

יחד עם מארז הטעינה, זמן הסוללה יגיע לעד 20 או 28 שעות, בהתאם לשימוש בסינון הרעשים. מארז הנשיאה מאפשר טעינה עם חיבור USB-C או טעינה אלחוטית בתקן Qi, כאשר האוזניות תומכות בטעינה מהירה של 20 דקות בלבד המספיקה לכ~100 דקות שימוש.

מחיר: 1,399 ש”ח

טלוויזיית OLED עם רמקולי ענק

טלוויזיית ה-Beovision Harmony החדשה של החברה מגיעה עם פאנלי מסך ה-OLED העדכניים של חברת LG (דגמי C2/G2/Z2), ובגדלים של 65 ועד 83 אינץ’, ברזולוציות של 4K ו-8K.

בטלוויזיה משולבת גם מערכת סאונד מובנית של 3.0 (סנטר + סטריאו), אשר משמשת בנוסף גם כרסיבר לשליטה על מערכת אודיו הכוללת חיבור של עד 8 רמקולים אלחוטיים ומערכת של 7.1 ערוצים.

מחיר (דגם 83 אינץ’): 100,000 ש”ח


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים