סמסונג מאשרת: אירוע המכשירים המתקפלים ייערך ב-10.8.2022

חידת הזמנה לאירוע Samsung Unpacked 2022 תמונה: Samsung

סמסונג מאשרת באופן רשמי את מועד אירוע ה-Samsung Unpacked הבא שלה, והיא עושה זאת באמצעות חידה אותה היא מפרסמת דרך ציוץ מחשבון הטוויטר הרשמי שלה.

מועד האירוע, שנחשף רק אתמול (ב’) במסגרת הדלפה של אוון בלאס, נקבע ל-10 באוגוסט, 2022, כך עולה מתוך פתרון החידה שיצרה סמסונג, שמספקת את התאריך המסתתר בין מגוון עיגולים בצבעים שונים ואת ההאשטאג #SamsungUnpacked.

במסגרת האירוע הקרוב שלה צפויה סמסונג לחשוף זוג מכשירים מתקפלים חדש, ה-Galaxy Fold 4 וה-Galaxy Flip 4, כאשר לצידם אנו עשויים לראות גם גרסאות חדשות לשעונים החכמים של החברה בדמות דגמי ה-Galaxy Watch 5 וה-Galaxy Watch 5 Pro.

החידה של סמסונג – התאימו את הצבעים לטקסט כדי לקבל את התשובה:

מה חדש בדגמים המתקפלים?

שני המכשירים המתקפלים צפויים להגיע בעיצוב הדומה לזה שראינו בדור הנוכחי (פולד 3 ופליפ 3), אך עם מספר עדכונים בצד העיצוב שיהפכו אותם לפונקציונליים ונוחים יותר לשימוש, כאשר גם בצד האסתטי (צבעים, צמצום שוליים, שינוי במנגנון הקיפול) אנו צפויים לצפות בשינויים.

בצד המפרט הטכני צפויים שני הדגמים להגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1 של קוואלקום, כאשר דגם ה-Fold 4 צפוי להגיע עם עד 12GB RAM ועד 1TB של אחסון ודגם ה-Flip 4 צפוי לקבל שדרוג בצד הסוללה, עם קיבולת גבוהה יותר של 3,700mAh ותמיכה בטעינת 25 וואט.

מכשיר ה-Galaxy Fold 4 הוא הגדול מבין השניים, אשר צפוי להציע זוג מסכי OLED בעלי קצב רענון גבוה, כאשר בחלקו הפנימי יופיע מסך בגודל של 7.6 אינץ’ ובחלקו החיצוני מסך נוסף בגודל 6.2 אינץ’.

מכשיר ה-Galaxy Flip 4 יציע מסך פנימי בגודל 6.2 אינץ’, כאשר המסך החיצוני שלו ימשיך לשמש להצצה בלבד וככל הנראה ימשיך להציע גודל של 1.9 אינץ’, כפי שהיה בדור הקודם.

שעוני ה-Galaxy Watch 5

דגם ה-Galaxy Watch 5 הרגיל צפוי להגיע בגדלים של 40 ו-44 מ”מ, בדומה לדור הקודם, כאשר לצידו נמצא את גרסת ה-Galaxy Watch 5 Pro של השעון, אשר תתפוס את מקומו של שעון ה-Galaxy Watch 4 Classic ותגיע בגודל של 45 מ”מ בלבד, במקום גרסאות ה-42 ו-46 מ”מ מהדור הקודם.

שינוי נוסף שיגיע לדור השעונים החדש הוא המעבר לשימוש בזכוכית ספיר עמידה במיוחד במקום ה-Gorilla Glass DX, מעבר לשימוש בממשק ה-One UI Watch 4.5 של סמסונג, שיבוסס על מערכת ה-WearOS 3.5 של גוגל, ותמיכה בטעינה מהירה יותר בהספק של 10W, בהשוואה ל-5W בדורות הקודמים.

מחיר שעוני ה-Galaxy Watch 5 צפוי להתחיל בכ-300 אירו עבור גרסת הבסיס, כאשר מחירה של גרסת ה”פרו” צפוי להיפתח בכ-490 אירו.

שעוני ה-Galaxy Watch 5 ו-Galaxy Watch 5 Pro הבאים של סמסונג (מקור 91mobiles)
שעוני ה-Galaxy Watch 5 ו-Galaxy Watch 5 Pro הבאים של סמסונג (מקור 91mobiles)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים