וואטסאפ תאפשר לראות מי עזב או הוסר מהקבוצות

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) תאפשר למשתמשים לראות את היסטוריית משתמשי העבר בקבוצות הוואטסאפ, פיצ’ר שיציג אילו משתמשים הוסרו או עזבו את הקבוצה במהלך החודשיים האחרונים, כך לפי צילום מסך חדש של אתר WABetaInfo המציג את האפשרות בגרסת בטא חדשה של האפליקציה.

מלבד האפשרות לנהל שיחות בין שני משתמשים בוואטסאפ, אחד הפיצ’רים השימושיים ביותר בעבור רבים הוא פיצ’ר הקבוצות, ששודרג לאחרונה עם האפשרות ליצירת קבוצות של עד 512 משתמשים, זאת לצד פיצ’ר הקהילות הקיים באפליקציה.

אך בעוד שמשתמשים הנמצאים בקבוצה יכולים לראות את המשתמשים האחרים בקבוצה, עד כה הם לא ביו יכולים לראות אילו משתמשו היו בעבר בקבוצה ועזבו או הוסרו ממנה.

האפשרות החדשה תאפשר לראות את היסטוריית משתמשי העבר בקבוצות וואטסאפ וזו נוספה לגרסת הבטא 22.16.0.75 של וואטסאפ ל-iOS, כשהיא מופיעה בדמות כפתור “ראה משתתפי עבר” (See Past participants) באפשרויות הקבוצה, המציג את כלל המשתמשים שעזבו או הוסרו מהקבוצה במהלך 60 הימים האחרונים.

אפשרות תצוגת
אפשרות תצוגת “משתמשי עבר” בקבוצות וואטסאפ (מקור WABetaInfo)

בדומה לכל פיצ’ר בטא חדש של וואטסאפ, קשה לדעת מתי האפשרות לראות משתמשי עבר בקבוצות תהפוך להיות זמינה בצורה רחבה לכלל המשתמשים.

למרות שאפשר להתייחס להוספת תצוגת משתתפי העבר בקבוצות כזניח למדי, הוא יכול לספק פתרון ללא מעט משתמשים שדיברו עם משתמש אחר בקבוצה, אך אינם יכולים לאתר אותו עוד בתוכה לאחר שהוא עזב אותה או הוסר ממנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים