הוכרז: +Vivo X Fold – חיי סוללה וביצועים משופרים באותו המבנה

+Vivo Fold X (תמונה: Vivo) +Vivo Fold X (תמונה: Vivo)

כחצי שנה חלפה מאז ש-Vivo הכריזה על מכשיר ה-X Fold בחודש אפריל האחרון, ונראה שהגיע הזמן להציע גרסה משודרגת יותר עם מערכת שבבים עדכנית, חיי סוללה משופרים וטעינה מהירה יותר.

בין היתר, המעוניינים בגרסה החדשה יוכלו למצוא אותה גם בצבע אדום חדש, אך החברה שמרה גם על הצבעים הקיימים מהדגם הרגיל כמובן.

+Vivo X Fold: מפרט טכני

השינוי המרכזי ביותר הוא המעבר ממערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1 למערכת ה-Snapdragon 8+ Gen 1, כשזו כוללת בהשוואה ליבות זהות אך בתדרי ריצה גבוהים יותר.

מעבר לפרט הטכני, Vivo מדווחת על שיפור של 30 אחוזים בצריכת החשמל ושל 10 אחוזים בביצועים, כשבנוסף לכך נקבל גישה גם לקישוריות טובה יותר בגלישה על רשת הדור החמישי (5G).

+Vivo Fold X (תמונה: Vivo)
+Vivo Fold X (תמונה: Vivo)

יחד עם השיפור בצריכת החשמל מצד מערכת השבבים, היצרנית הסינית מחליפה את סוללת ה-4600 מיליאמפר/שעה שבדור הקודם לטובת סוללה בקיבולת מעט גבוהה יותר העומדת על 4730 מיליאמפר/שעה, אך בצירוף החיסכון ממערכת השבבים, אנחנו אמורים לקבל עד כשעתיים יותר של צפייה בוידאו.

אם זה לא מספיק, גם הטעינה קיבלה שדרוג וכעת נמצא כאן תמיכה בהספק מירבי של 80 וואט לעומת 66 וואט בדור הקודם.

על פי הדיווח מהחברה, המעבר לטעינה מהירה יותר אמור להקפיץ אותנו מ-0 ל-100% תוך 35 דקות בלבד (הבדל די קטן מ-37 דקות בדור הקודם). בנוסף, עדיין נקבל כאן גם תמיכה בטעינה אלחוטית מהירה בהספק 50 וואט בדומה לדור הקודם.

שאר מאפייני המכשיר נותרו זהים לחלוטין לדור הקודם, כך שעדיין נמצא כאן מסך פנימי בגודל 8.03 אינץ’ וחיצוני בגודל 6.53 אינץ’, מערך צילום מרובע בחלקו האחורי של המכשיר עם חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל ומבנה התומך בעמידה במספר מצבי קיפול בדומה לגלקסי פולד של סמסונג.

+Vivo Fold X (תמונה: Vivo)
+Vivo Fold X (תמונה: Vivo)

על כל הפרטים אודות ה-Vivo X Fold ניתן לעבור בלחיצה כאן.

זמינות ומחירים

את ה-+Vivo X Fold אפשר יהיה לרכוש במסגרת המכירה מוקדמת החל מהיום (29.9, ה’) בצבעים שחור, כחול ואדום, עבור תג מחיר של כ-1389 דולר לגרסת ה-12/256 גיגה-בייט וכ-1529 דולר לגרסת ה-12/512 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים