אפליקצית וואטסאפ מגיעה סוף סוף לטאבלטים (בטא)

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) מציגה עדכון לפיצ’ר ”מכשיר המלווה” (Companion Device) בגרסת בטא חדשה של האפליקציה המותקנת על טאבלטים, גרסה מאפשרת “לראשונה” למשתמשים בוואטספ לחבר את הטאבלט שלהם לחשבון, כך עולה מצילום מסך חדש של אתר WABetaInfo מגרסת בטא המציגה את האפשרות “לקשר מכשיר” בהתקנה על טאבלט.

למרות הפופולריות הגדולה של וואטסאפ, אחת הבעיות הגדולות ביותר של האפליקציה הייתה האפשרות להפעיל אותה רק על מכשיר סלולרי בודד, זאת בניגוד לטלגרם למשל, דבר שהשתנה עם הצגת אפשרות ה-Whatsapp Web בזמנו, פתרון שאפשר להתחבר דרך הדפדפן לחשבון, אך היה תלוי בכך שהמכשיר הסלולרי יהיה פעיל ברקע.

השינויים הגדולים הגיעו עם פיצ’ר ה”מכשירים המקושרים”, שאיפשר להתחבר לחשבון שלהם מעד 4 מכשירים שונים באופן עצמאי אך לא מסלולר נוסף, דבר שתוקן עם פיצ’ר “מכשיר מלווה” שנועד לאפשר לחבר יותר ממכשיר סלולר אחד לאותו החשבון.

עכשיו, כפי שניתן לראות בצילום המסך החדש שנלקח מגרסת הבטא 2.22.24.18 לאנדרואיד, קיימת אפשרות חדשה לחבר מכשיר (Link a device) לחשבון המשתמש בוואטסאפ דרך ההגדרות עם סריקת קוד QR אותו מפיקה האפליקציה.

הדגש במקרה זה הוא כי גרסת הבטא החדשה מאפשרת לקשר טאבלט אנדרואיד לחשבון המשתמש, דבר שכאמור לא היה אפשרי עד כה.

חיבור מכשיר
חיבור מכשיר “מלווה” לחשבון הוואטסאפ (מקור WABetaInfo)

בדומה לכל פיצ’ר בטא חדש של וואטסאפ, לא ניתן לדעת מתי האפשרות החדשה לחבר טאבלטים לחשבון תהפוך להיות זמינה. עבור כלל המשתמשים.

בשל הפופולריות הגבוהה של וואטסאפ בקרב הקהל הישראלי, קשה להבין כיצד פיצ’ר “בסיסי” שזמין בטלגרם מגיע רק עכשיו למשתמשים בואטסאפ כגרסת בטא ויאפשר להם סוף סוף להשתמש בוואטסאפ על הטאבלט בצורה רשמית וללא צורך בפתרונות עקיפים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים