הוכרזו: VIVO TWS 3/3 Pro – אוזניות TWS מסננות רעשים

אוזניות TWS 3/3 Pro (מקור VIVO) אוזניות TWS 3/3 Pro (מקור VIVO)

חברת Vivo הסינית הכריזה על צמד אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים החדשות שלה מדגמי ה-TWS 3 ו-TWS 3 Pro, צמד דגמים המתבססים על פלטפורמת ה-Qualcomm S5/S3 החדשה, המגיעה כחלק ממשפחת ה-Snapdragon Sound עם תמיכה ב-aptX Lossless, סינון רעשים של עד 49 דציבלים וזמן סוללה ארוך של עד 40 שעות.

צמד האוזניות החדש של Vivo הוכרז לצד סדרת מכשירי ה-X90 החדשים של החברה המבוססים על שבבי ה-Snapdragon 8 Gen 2 ו-Dimensity 9200, כאשר בפועל קשה לראות הבדל חיצוני בין דגם ה-TWS 3 ו-TWS 3 Pro, המגיעים בעיצוב זהה ואף משתמשים באותו דרייבר בגודל 12.2 מ”מ ומציעים תמיכה ב-aptX Lossless ו-LE Audio.

ההבדל הגדול בין שני הדגמים מגיע בדמות שבב האודיו והפיצ’רים שהם מציעים, ובעוד שגם ה-TWS 3 הבסיסי מתבסס על שבב ה-Qualcomm S3 ומציע סינון רעשים של עד 48 דציבלים בטווח תדרי אודיו של עד 4,000Hz, דגם ה-TWS 3 Pro מגיע עם שבב ה-Qualcomm S5 המשופר וסינון רעשים טוב יותר של עד 49 דציבלים (תזכרו שדציבלים הם לא סולם לינארי) יחד עם רמת עיוות אודיו נמוכה במיוחד: THD+N≤0.002% (ר”ת Total Harmonic Distortion plus Noise), המאפשרת להשיג איכות שמע גבוהה יותר.

אוזניות TWS 3/3 Pro (מקור VIVO)
אוזניות TWS 3/3 Pro (מקור VIVO)

מבחינת זמן הסוללה שלהן, דגם ה-TWS 3 הרגיל יציע את זמן השימוש הארוך ביותר בין שני הדגמים עם עד 10 שעות שימוש בטעינה אחת ללא סינון רעשים פעיל ועד 40 שעות שימוש יחד עם מארז הנשיאה שלהן, בעוד שדגם ה-TWS 3 Pro היקר יותר יציע עד 6.8 ו-30 שעות בהתאמה.

מחיר צמד אוזניות ה-TWS החדשות של VIVO יעמוד על 499 יואן (כ~242 ש”ח) לדגם ה-TWS 3 הרגיל, שיהיה זמין למכירה החל מה-30.11 ו-999 יואן (כ~485 ש”ח) לדגם ה-TWS 3 Pro שיהיה זמין למכירה מה-6.12.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים