לקראת חנוכה: הנחות על מגוון מתנות ממוצרי שיאומי לחג הקרוב

מבצעי שיאומי לתקופת החגים של 2022

חג חנוכה מתקרב והחל מה-18 בדצמבר נוכל להתפנות ממשחקי המונדיאל ולחגוג 8 ימים של חג עם הדלקת נרות ואכילת לביבות וסופגניות. מנהג חג נוסף הוא כמובן נתינת מתנות וכמו בכל חג נמצא את עצמנו תרים אחר המתנה המושלמת ואחר מבצעים בחנויות הרבות בקניון.

המוצרים של שיאומי יצטרפו גם הם לחגיגות ורק בין ה-5-9 בדצמבר, כשמגוון מוצרים שונים יוצעו בהנחה לקראת תקופת החגים הקרובה. בין אם אתם מחפשים טלפון חדש, רוצים עזרה טכנולוגית בדרך לכניסתכם לכושר אחרי האוכל המשמין של חנוכה או פשוט להירגע ולצפות בטלוויזיה דרך אפליקציות סטרימינג שונות.

Redmi Note 10 Pro

אם אתם מחפשים טלפון שיאפשר לכם לשלב בין מגוון פעולות כמו צפייה ביוטיוב ובסרטים, זמן שימוש ארוך ואפשרויות צילום מגוונות, ה-Redmi Note 10 Pro שמגיע במחיר נמוך ומשלב בין הצרכים השונים הללו.

עם מסך AMOLED גדול של 6.67 אינץ’ וקצב רענון גבוה של 120 הרץ תוכלו לצפות בו בסרטים באיכות טובה גם לזמן ממושך הודות לסוללה הגדולה המגיעה בקיבולת של 5,000 מיליאמפר\שעה.

את הדגם שהושק רק בשנה שעברה מציידת שיאומי במערכת השבבים Snapdragon 732G של חברת קוואלקום, כשלצידה זיכרון של עד 8 גיגה-בייט ואחסון של עד 256 גיגה לאפליקציות, תמונות וסרטים שתצלמו עם הטלפון.

לכך מצטרף גם מערך צילום הכולל 4 מצלמות, המרכזית בהן היא מצלמת 108 מגה-פיקסל, אליה מצטרפות גם מצלמות שיאפשרו לצלם תמונות בזווית רחבה וצילומי מאקרו.

הנחת קופון: במסגרת המבצעים שיוצעו החל מה-5.12 ועד ה-9.12, תוכלו למצוא את המכשיר בהנחה בשימוש בקוד הקופון BRANDC18 באתר עליאקספרס, שיקנה הנחה בגובה של 18 דולר ממחירו של ה-Redmi Note 10 Pro.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה בעליאקספרס

מבצעי חגים Redmi

מפרט טכני:

  • מסך: AMOLED בגודל 6.67 אינץ’, רזולוציית +Full HD וקצב רענון עד 120 הרץ
  • מעבד: Snapdragon 732G
  • זיכרון ואחסון: החל מ-6GB RAM ו-64GB אחסון
  • סוללה וטעינה: 5020mAh, טעינת 33 וואט מהירה

הרכב המצלמות:

  • מצלמת 108 מגה-פיקסל מדגם HM2 של סמסונג. חיישן המאחד 9 פיקסלים ל-1 לקבלת תמונה בגודל 12 מגה-פיקסל באיכות גבוהה.
  • מצלמת 8 מגה-פיקסל המאפשרת צילום בזווית רחבה בת 118 מעלות.
  • מצלמת מאקרו עם חיישן 5 מגה-פיקסל.
  • מצלמת עומק של 2 מגה-פיקסל.
  • מצלמת סלפי של 16 מגה-פיקסל.

קראו הביקורת שלנו ל-Redmi Note 10 Pro

רצועת הכושר Band 7 Pro

אם אתם מעוניינים בעזרה להיכנס לכושר אחרי החג, תוכלו למצוא הנחה על רצועת הכושר החדשה Band 7 Pro, אשר מציעה מעקב עשיר אחר כמות גדולה במיוחד של פעילויות ספורט.

רצועת הכושר של שיאומי מגיעה עם מסך AMOLED בגודל 1.64 אינץ’, ברזולוציה של 280×456 פיקסלים ובבהירות של עד 500 ניט, עם אפשרות למצב “פועל תמיד” (Always On).

היא מציעה זיהוי אוטומטי של פעילויות ספורט ופעילויות מים בזכות עמידה בתקן ה-5ATM, תומכת בבלוטות’ לחיבור למכשירים שונים בהם ניתן לצפות בנתוני מעקב דרך אפליקציה, ופיצ’רים נוספים, בהם מעקב דופק, רווית חמצן בדם (SpO2), שינה ועוד.

הרצועה מגיעה עם סוללת 180mAh שתספיק לפי החברה לעד 12 ימים בשימוש רגיל ועד 6 ימים בשימוש כבד.

הנחה לקראת החגים: במסגרת המבצעים שיוצעו החל מה-5.12 ועד ה-9.12, תוכלו למצוא את רצועת הכושר במחיר של 62.99 דולר (כ-215 ש”ח) באתר עליאקספרס.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישת ה-Band 7 Pro

מבצעי חגים Xiaomi Band 7 Pro

Xiaomi TV Stick 4K

עם הכמות הגדולה של שירותי הסטרימינג כיום ניתן ליהנות ממגוון עצום של סדרות וסרטים, ובעזרת סטרימר ה-Xiaomi TV Stick 4K תוכלו לגשת לשירותים השונים ממקום אחד ובקלות.

סטרימר ה-Xiaomi TV Stick 4K מוסיף תמיכה ב-4K לצפייה בתכנים תומכים ומריץ את מערכת ה-Android TV 11 של גוגל. הוא מגיע עם מערכת שבבים המבוססת על מעבד בעל 4 ליבות Cortex-A53 וליבת ה-Mali-G31 MP2 הגרפית, 2GB זיכרון ואחסון מובנה של 8GB ותמיכה בבלוטות’ 5.0.

יחד עם הסטרימר מגיע שלט ה-Bluetooth האלחוטי של שיאומי, אשר משלב כפתורים יעודיים להפעלה מהירה של נטפליקס ו-Amazon Prime Video, בנוסף לכפתור Google Assistant יעודי להפעלה מהירה של העוזרת הקולית של גוגל ישירות מהטלוויזיה באמצעות המיקרופון המובנה בשלט.

הנחה לקראת החגים: במסגרת המבצעים שיוצעו החל מה-5.12 ועד ה-9.12, תוכלו למצוא את ה-TV Stick 4K במחיר של 42.99 דולר (כ-146 ש”ח) באתר עליאקספרס. זכרו לבחור במוצר עם מתאם חשמל אירופאי (לא אמריקאי!)

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישת ה-Xiaomi TV Stick 4K


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים