הסוף למגבלת התווים? משתמשי Twitter Blue יכולים לצייץ עד 4000 תווים

לוגו טוויטר

טוויטר (Twitter), הרשת החברתית המוכרת בעיקר בזכות הציוצים הטקסטואליים הקצרים שלה, מכריזה רשמית על הסרת מגבלת 280 התווים בציוצים ותאפשר לפרסם ציוצים של עד 4000 תווים, אך בעוד שכל המשתמשים יוכלו לקרוא את הציוצים הארוכים, האפשרות לפרסום שלהם תהיה זמינה רק למנויי Twitter Blue בתשלום.

בין כל הכותרות האחרונות שנגעו לטוויטר מאז רכישתה על ידי אילון מאסק, בסופו של דבר הרשת החברתית ידועה במיוחד בזכות העובדה כי היא מבוססת בעיקר על הודעות טקסט קצרות של 280 תווים בלבד, דבר שיצר את תופעת ה”שרשורים” או “ציוצים בהמשכים” בעזרתם משתמשים פיצלו את ההודעות הארוכות שלהם למספר ציוצים נפרדים.

טוויטר פתרה באופן חלקי את הבעיה עם הצגת ה-Notes, ממשק נפרד שמאפשר לאנשים לפרסם תוכן של עד 2500 מילים ולא תווים, עם אפשרות להוספת תמונות, קישורים ואפילו ציוצים אחרים בתוך ה”פתק”, אך למעשה לא היה מדובר על שינוי מגבלת 280 התווים, אלא בעקיפה של המגבלה בעזרת ממשק יעודי נפרד.

עכשיו טוויטר פורצת רשמית את מחסום ה-280 תווים ומעניקה למשתמשי ה-Twitter Blue בתשלום את האפשרות לפרסם ציוצים ארוכים במיוחד של עד 4000 תווים על גבי הפלטפורמה הקיימת.

בעוד שרק משתמשי Twitter Blue יוכלו לפרסם ציוצים ארוכים, כלל המשתמשים יוכלו לקרוא אותם, כאשר באופן ויזואלי הם יוצגו כ-280 תווים בלבד עם כפתור “הצג עוד” (Show more) עליו יהיה צורך ללחוץ על מנת לקרוא את הציוץ המלא, זאת כדי שלא תשובש חווית הגלישה בטוויטר .

למרות שמגבלת התווים החדשה זמינה רק למנויי ה-Twitter Blue, מדובר על אחד מהפיצ’רים והשינויים היותר משמעותיים שנעשו בטוויטר בתקופה האחרונה, כאשר לא מעט משתמשים עשויים לשקול בחיוב לרכוש מנוי רק בשביל האפשרות לחסוך מהם את הצורך לכתוב ציוצים בהמשכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים