רשמי: עכשיו ניתן לערוך הודעות בוואטסאפ לאחר שליחתן

עריכת הודעות בוואטסאפ (תמונה: Meta / Whatsapp)

באיחור של שנים רבות משיקה היום (ב’, 22.5) וואטסאפ באופן רשמי את האפשרות לערוך הודעות שאנו שולחים דרך האפליקציה גם לאחר שאלו התקבלו על ידי הצד השני.

על האפשרות החדשה שמענו כבר לפני קרוב לשנה, ומאז היא הופיעה דרך עדכונים בתכנית הבטא של החברה במספר הזדמנויות, כאשר כעת מגיעה ההשקה הרשמית, כשמו תמיד תתבצע החל מהיום ובהדרגה לכל המשתמשים בשבועות הקרובים.

בעקבות הוספת האפשרות לעריכת הודעות בוואטסאפ עולה השאלה האם קיים ערך לאפשרות זו לאחר שנים כה רבות בהן הורגלנו לתקן הודעות על ידי שליחת הודעת תיקון ומחיקה של ההודעה הקודמת (וגם את זה אנחנו לא תמיד עושים).

איך לערוך הודעות בוואטסאפ?

כדי לערוך הודעה כל שיש לעשות זה ללחוץ עליה לחיצה ארוכה, אז יופיע חלון האפשרויות ובו תוצג גם אפשרות “עריכה” (Edit) חדשה.

אם ברצונכם לערוך את ההודעה, יש ללחוץ על אפשרות ה”עריכה” (Edit) ואז לתקן את מה שתרצו בהודעה, בין אם מדובר בתיקון שגיאת כתיב, ניסוח מחדש, מחיקה של איזו קללה שהשתרבבה בטעות או הצהרת אהבה שבעצם לא רציתם לעשות דרך וואטסאפ.

את ההודעות ניתן יהיה לערוך רק 15 דקות לאחר שנשלחו, כך שאם נזכרתם בשלב מאוחר יותר כבר לא תוכלו לעשות זאת. בנוסף, בוואטסאפ מציינים כי הודעות שנערכו יסומנו בסימון “נערך” (edited), כך שכל הצדדים ידעו כי לא מדובר בהודעה המקורית וכי היא תוקנה.

בוואטסאפ מציינים כי הודעות שתערכו, כמו כל הודעה או שיחה אחרת באפליקציה יהיו פרטיות ויוצפנו מקצה לקצה (end-to-end encryption).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים