מיקרוסופט מציגה את Windows Copilot – בינה מלאכותית בווינדוס 11

Windows Copilot (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) הציגה במהלך כנס המפתחים Build 2023 הנערך בימים אלו את הצעד הגדול הבא שלה בשילוב הבינה המלאכותית במוצרי החברה עם ה-Windows Copilot, עוזר חכם המבוסס על טכנולגיית הבינה המלאכותית של OpenAI שיוטמע במערכת ההפעלה ווינדוס 11 וישמש כעוזר אישי חכם לביצוע מגוון רחב של פעולות מחלון צד יעודי במערכת ההפעלה.

מיקרוסופט ממשיכה לשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של OpenAI במוצריה ולייצר “טייסי משנה” (Co-Pilot) חדשים, החל מה-GitHub Copilot שהופיע ראשון, מנוע החיפוש בינג ודפדפן האדג‘ ועד לחבילת האופיס עם Microsoft 365 Copilot, כאשר הפעם הגיע תורה של מערכת ההפעלה ווינדוס 11 עם ה-Windows Copilot.

לפי מיקרוסופט, ה-Windows Copilot החדש נועד להיות עוזר אישי חכם, כאשר הוא יהיה נגיש בצורה פשוטה ומוכרת ישירות מסרגל הכלים (Taskbar) באמצעות כפתור יעודי.

בלחיצה על הכפתור יפתח חלון צד דרכו יוכלו המשתמשים לנהל שיחה עם הצ’אטבוט החכם, עם האפשרות להמשיך ולעבוד על יישומים אחרים בו זמנית ואף לגרור אל החלון הצדדי קבצים שונים לביצוע פעולות עליהם באמצעות הבינה המלאכותית.

ה-Windows Copilot של Windows 11 (מקור מיקרוסופט)
ה-Windows Copilot של Windows 11 (מקור מיקרוסופט)

העוזר החדש יוכל לסייע למשתמשים לבצע פעולות מתקדמות במערכת ההפעלה עצמה, כמו גישה ושינוי הגדרות, עריכה ועבודה על מסמכים, אותם יהיה אפשר פשוט לגרור לחלון של ה-Copilot בצד המסך ולבקש לבצע פעולות שונות כמו תמצות מסמכים או כתיבה של תוכן חדש, כאשר הוא יוכל להפעיל גם יישומים שונים ולהשתמש בתוספי צד ג’ שייוצרו על ידי מפתחים על מנת להעניק לו יכולות נוספות.

פיצ’ר ה-Windows Copilot החדש של מיקרוסופט ל-Windows 11 צפוי להגיע בגרסה מוקדמת (Preview) שתוצג במהלך חודש יוני הקרוב, כאשר אין צפי השקה רחב יותר נכון לרגע זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים