עשרת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס אי פעם: מהדורת 2023

הסרטים המובילים בנטפליקס, גרסת 2023 צילום: רונן מנדזיצקי

נטפליקס עידכנה את שיטת מדידת הצפיות שלה ועברה ממודל של שעות צפייה לכזה המודד כמות צפיות המתחשבות באורך התוכן. כמו כן, בנטפליקס הרחיבו את תקופת המדידה, וכעת כותרים נספרים על בסיס 91 הימים הראשונים שלהם, ולא 28 הימים הראשונים כפי שהיה בעבר.

לאור השינוי, והשנה שעברה מאז הרשימה הקודמת, עודכנו הסרטים המצליחים ביותר של הפלטפורמה.

אלו עשרת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס אי פעם:

10. לבבות הארגמן / Purple Hearts

הדרמה הרומנטית המבוססת על ספרה של טס וייקפילד עלתה לנטפליקס ביולי 2022, ומהר מאוד קפצה לטבלה השבועית של הכותרים הנצפים ביותר, בה בילתה 6 שבועות. הסרט עוסק במוסיקאית בתחילת דרכה וחייל ביל הנחתים אשר מסכימים להתחתן בנישואי נוחות, אשר הופכים לאט לאט לקשר אמיתי.

ההצלחה ללא ספק הפתיעה, שכן מדובר בסרט די קטן וזול, ללא שחקנים ידועים. אך הסיפור המרגש הצליח לכבוש את לבבות הקהל והקפיץ את הסרט לרשימת הסרטים הנצפים ביותר,

הסרט זכה ל-127,200,000 צפיות.

9. הצדק של ספנסר / Spencer Confidential

קומדיית המשטרה של מארק וולברג ו-ווינסטון דיוק זוכה לשדרוג מהרשימה הקודמת, בה הגיעה למקום העשירי. הסרט היה לאחד הבודדים שדווקא נהנו מפרוץ מגיפת הקורונה אשר סגרה את בתי הקולנוע והשאירה את כולנו נעולים בבית עם נטפליקס, מאחר ועלה ב-6 במרץ – ימים ספורים לפני תקופת הסגרים.

סרט ה”צמד המוזר” הזה עוקב אחר שוטר לשעבר המשתף פעולה עם צעיר שחולם להיות לוחם, במסע לחשיפת קונספירציה שקשורה למותם של שני שוטרים מבוסטון.

הסרט זכה ל-129,100,000 צפיות.

8. טיילר רייק: חילוץ / Extraction

סרט שדווקא יורד בדירוגו מהרשימה הקודמת הוא מותחן האקשן עם כריס המסוורת’, אשר לקח בשנה שעברה את המקום החמישי. כשעלה לראשונה בשנת 2020 הפך הסרט לנצפה ביותר של נטפליקס אי פעם, ועל אף ירידו ברשימה עדיין מדובר באחד הכותרים הבולטים ביותר של הפלטפורמה.

סרט המשך עלה לנטפליקס ממש השבוע, וכרגע מככב במקום הראשון ברשימה השבועית של הסרטים הנצפים ביותר, עם 42 מיליון צפיות בימיו הראשונים.

הסרט זכה ל-135,700,000 צפיות.

7. רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית / Glass Onion: A Knives Out Mystery

קומדית הבילוש “רצח כתוב היטב” של ריאן ג’ונסון יצאה לבתי הקולנוע ב-2019 והפכה להצלחה מסחררת. עם תקציב של 40 מיליון דולר, הסרט הרוויח לאולפני ליונסגייט מעל 300 מיליון, ובנטפליקס מיהרו לזנק את ההזדמנות. הפלטפורמה רכשה את הזכויות על הפקת שני סרטי המשך בסכום עצום של 450 מיליון דולר.

ההמשכון הראשון, “תעלומה יוונית” עלה לנטפליקס בשנה שעברה ועם הסכום הענק שנטפליקס הוציאה עליו, ללא ספק היה מביך אילו לא היה נכנס לרשימת הסרטים הנצפים ביותר. למזלו של ג’ונסון, הסרט בהחלט היה אהוב וקיפץ בקלות למקום השביעי ברשימה.

הסרט זכה ל-136,300,000 צפיות.

מתוך
מתוך “רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית” (באדיבות נטפליקס)

6. גיבורים זה אנחנו / We Can Be Heroes

אין ספק שהדבר המפתיע ביותר ברשימה של השנה שעברה הוא שאף סרט ילדים לא נכח בה. סרטי ילדים בדרך כלל זוכים לאינסוף צפיות חוזרות ואין דבר מהנה יותר מאשר לחזור שוב ושוב ליצירה אהובה ומהנה. הרשימה החדשה עושה לכך תיקון ומביאה את “גיבורים זה אנחנו” למקום השישי.

קומדיית המד”ב בכיכובו של פדרו פסקל עוסקת בחבורת ילדים שהוריהם הם גיבורי על אשר נלכדים על ידי חייזרים. ללא תקווה אחרת, הילדים לוקחים על עצמם את המשימה להציל את הוריהם – ואת העולם כולו.

הסרט מאת הבמאי רוברט רודריגז (שגם הביא לנו את הלהיט הדומה “ספיי קידס” מ-2001) לא היה מאוד בולט בנטפליקס עד כה, אך שיטת החישוב החדשה החזירה לו את תהילתו והוכיחה כי סרטי ילדים בהחלט מוצאים את קהלם.

הסרט זכה ל-137,300,000 צפיות.

5. האיש האפור / The Gray Man

מאז סרטם “הנוקמים: סוף המשחק” האחים רוסו מעט התמכרו לאפשרות של הפקת תכנים יקרים במיוחד. צמד הבמאים עומדים מאחורי אחת הסדרות היקרות ביותר של אמזון, “סיטדל” וכן ביימו את הסרט שניצב כיקר ביותר של נטפליקס אי פעם עם תקציב של 200 מיליון דולר – “האיש האפור”.

מותחן האקשן בכיכובם של כריס אוונס וריאן גוסלינג עלה לנטפליקס ביולי 2022 וזכה לביקורות די קוטלות. אך אלו לא השפיעו יותר מדי על הקהל שכן הגיע לחזות באקשן. אם כי, יחסית לתקציבו העצום המקום החמישי בהחלט אינו מספק, בעיקר יחסית לסרט אחר שתקציבו היה זהה ויגיע בהמשך הרשימה.

הסרט זכה ל-139,300,000 צפיות.

4. קופסת הציפורים / Bird Box

סרט האימה עם סנדרה בולוק ניצב ברשימה הקודמת במקום השלישי, ומצליח לשמור יפה על מעמדו גם השנה עם ירידה קלה בלבד למקום הרביעי. הסרט שוחרר בשנת 2018 וזכה להצלחה ביקורתית ואהבה מהקהל, אשר השפיעו על נטפליקס לרצות לחקור עוד את עולם הסרט.

בעוד סרט המשך ישיר אינו בתכנון, ספין אוף צפוי לצאת ביולי השנה, ויעסוק במה שהתרחש בעיר ברצלונה במקביל לעלילת הסרט המקורי. בשנה שעברה הצליחה בולוק להכניס לרשימה שני סרטים בכיכובה, אך השנה מסתפקת השחקנית רק באחד, כאשר סרטה “קלון” נשאר הפעם בחוץ.

הסרט זכה ל-157,400,000 צפיות.

סנדרה בולוק מתוך "קופסת הציפורים" (צילום: Merrick Morton, תמונה באדיבות נטפליקס)
סנדרה בולוק מתוך “קופסת הציפורים” (צילום: Merrick Morton, תמונה באדיבות נטפליקס)

3. פרויקט אדם / The Adam Project

הירידה של “קופסת הציפורים” בדירוג אחד משמעותה בדיוק ההיפך עבור “פרויקט אדם” בכיכובו של ראיין ריינולדס שמקפץ במקומה אל המקום השלישי, אחרי שלקח את המקום הרביעי בפעם הקודמת.

הסרט בבימויו של שון לוי, במאי  ומפיק דברים מוזרים, בילה שמונה שבועות בטבלה השבועית של הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס.

הסרט זכה ל-157,600,000 צפיות.

2. אל תסתכלו למעלה / Don’t Look Up

הקומדיה האפוקליפטית של אדם מקיי נשארת במקום השני גם השנה, באופן לא מאוד מפתיע. הסרט גרר ביקורות מעורבות, ונראה שלא משנה אם אהבתם או שנאתם אותו – קשה היה להפסיק לדבר עליו.

צוות השחקנים מלא הכוכבים ודאי גם תרם לעניין בו, עם שמות כמו לאונרדו דיקפריו, מריל סטריפ, ג’ניפר לורנס, טימות’י שאלאמה, קייט בלאנשט ואריאנה גראנדה.

הסרט זכה ל-171,900,000 צפיות.

1. הודעה אדומה / Red Notice

גם קומדיית האקשן “הודעה אדומה” שומרת על המקום הראשון השנה, ובפער די מרשים. הזכרנו קודם את “האיש האפור” והתקציב של “הודעה אדומה” היה זהה לו, עם תו מחיר של 200 מיליון דולר. אך הסרט בכיכובם של דוויין ג’ונסון, גל גדות וראיין ריינולדס, החזיר לנטפליקס הרבה יותר מן ההשקעה הזו.

שני סרטי המשך עדיין נמצאים בפיתוח מוקדם על ידי נטפליקס והבמאי רואסון מרשל ת’ורבר, אך בינתיים גדות מתעסקת יותר בסרט הקרוב שלה בנטפליקס, “Heart of Stone” שטריילר עבורו נחשף לאחרונה.

ראיין ריינולדס מצליח לשמור את מקומו ככוכב הגדול ביותר של נטפליקס. בשנה שעברה שלושה סרטים של השחקן הגיעו לטבלה, אך הפעם, עם ירידתה של סנדרה בולוק לסרט אחד בלבד, זה מספיק לו כדי להיות היחיד עם שני סרטים ברשימת הנצפים ביותר אי פעם.

הסרט זכה ל-230,900,000 צפיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים