וואטסאפ תציג בקרוב אפליקציה יעודית לאייפד (בטא)

אפליקציית וואטסאפ צילום: רונן מנדזיצקי

וואטסאפ (Whatsapp) מפתחת אפליקציה יעודית לטאבלטי ה-iPad של אפל, כך ניתן ללמוד מצילום מסך חדש של אתר WABetaInfo המגיע מגרסת בטא מוקדמת, דרכה ניתן לראות את ממשק האפליקציה, שתאפשר לראשונה לבעלי האייפד להשתמש בוואטסאפ בצורה טבעית על הטאבלט שלהם, וללא צורך בפתרונות עקיפים.

וואטסאפ הזניחה במהלך השנים את משתמשי האייפד של אפל, ולא אפשרה להם להשתמש בוואטסאפ על הטאבלט שלהם בצורה רגילה, אלא רק דרך ממשק הרשת WhatsApp Web.

לאחר שהשיקה אפליקציה חדשה ויעודית למערכת ה-macOS של אפל, נראה כי בקרוב גם משתמשי האייפד עם מערכת ההפעלה iPadOS יזכו לקבל סוף סוף גרסה יעודית משלהם, שתנצל את המסך הגדול של הטאבלט.

וואטסאפ על אייפד (מקור WABetaInfo)
וואטסאפ על אייפד (מקור WABetaInfo)

גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ למערכת ה-iPadOS אותרה בפלטפורמת הבטא TestFlight של אפל בגרסה 23.19.1 ודורשת שימוש בגרסת הבטא 23.19.1.71 של וואטסאפ ל-iOS על מנת לחבר בין המכשירים בעזרת פיצ’ר המכשיר ה”מלווה” של וואטסאפ, המאפשר להתחבר לאותו חשבון הוואטסאפ מעד 4 מכשירים שונים.

לאחר התקנת גרסאות הבטא על מכשירי iOS ו-iPadOS, משתמשי הבטא יוכלו לחבר ביניהם ולהפעיל בצורה טבעית את וואטסאפ על האייפד.

בדומה לכל פיתוח בטא אחר של האפליקציה, קשה לדעת מתי גרסת הוואטסאפ החדשה תהיה זמינה בעבור כלל משתמשי האייפד, אך ניתן לומר כבר עכשיו כי סוף סוף החברה עומדת לתקן חוסר צדק גדול למדי ממנו סבלו משתמשי האייפד עד היום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים