דיווח: אפל תציג צמד אוזניות AirPods חדשות ב-2024

אוזניות Airpods 2 (תמונה: Apple) אוזניות Airpods 2 (תמונה: Apple)

אפל (Apple) צפויה לרענן את ליין האוזניות של החברה ב-2024 עם הצגת הדור הרביעי של אוזניות ה-AirPods. דיווח חדש של מארק גורמן, כתב בלומברג, מצביע על כך שאפל תציג במקביל דגם מוזל של ה-AirPods וגם דגם מתקדם ויקר יותר, כאשר שני הדגמים יגיעו בעיצוב מעודכן וישתמשו בחיבור USB-C.

לפי גורמן, אפל התאכזבה מנתוני מכירות אוזניות ה-AirPods דור 3 העדכניות שלה. משתמשים רבים העדיפו לרכוש את אוזניות ה-AirPods דור 2 הקודמות שנמכרו לצידן בזכות תג המחיר הנמוך יותר שלהן, כאשר עם השקת הדור הרביעי אפל צפויה להפסיק למכור את שני הדורות הקודמים על מנת להימנע מבעיה זו.

אפל צפויה להציג שתי גרסאות של אוזניות ה-AirPods דור 4, אוזניות שיגיעו בעיצוב מעודכן המשלב את עיצוב ה-AirPods הקלאסי עם דגם ה-AirPods Pro המתקדם יותר ויכללו רגלית (Stem) קצרה.

גם מארז הנשיאה והטעינה צפוי לעבור שדרוג עם חיבור USB-C ורמקול פנימי מובנה לשימוש עם פיצ’ר איתור החפצים Find My של אפל (או במילים אחרות, AirTag מובנה).

AirPods 3 (תמונה: Apple)
AirPods 3 (תמונה: Apple)

האוזניות צפויות לשמור על תג מחיר הדומה לזה של הדגמים הזמינים כיום, אך יגיעו עם סט פיצ’רים שונה על מנת להבדיל בין הדגם הבסיסי לדגם המתקדם יותר.

בעוד שלא ידוע מה יהיו ההבדלים בין הגרסה המוזלת של ה-AirPods דור 4 והדגם המתקדם יותר, תג המחיר של השתיים צפוי לעמוד על כ~129 ו-169 דולר, בהתאמה, בדומה למחיר הדור השני והשלישי כיום.

לפי גורמן, אפל צפויה להשיק את צמד דגמי ה-AirPods במהלך 2024 יחד עם גרסה חדשה לאוזניות הסטודיו מסננות הרעשים AirPods Max, בעוד שהדור הבא של ה-AirPods Pro לא צפוי להגיע לפני 2025.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים