ראיין ריינולדס לוקח אותנו לעולם ילדות נשכח בקומדיה חדשה

פוסטר ל-IF (באדיבות Paramount Pictures)

ג’ון קרסינסקי, אותו הכרנו לראשונה כג’ים מ“המשרד”, ממשיך להפתיע אותנו בצעד נוסף בקריירה המוזרה והבלתי צפויה שלו. אחרי שהפך לכוכב אקשן ב“ג’ק ריאן”, ואז לבמאי סרטי אימה עם “מקום שקט”, קרסינסקי מתפנה כעת לביים קומדיה קלילה לילדים בכיכובו של ראיין ריינולדס.

הסרט עם השם הפשוט “IF” (ראשי תיבות של Imaginary Friend), עוקב אחרי ילדה שמחזיקה בכוח לראות חברים דימיוניים של אנשים אחרים, שכבר הספיקו לשכוח את ילדותם. בעזרת הילדה, החברים הדימיוניים יוצאים למסע להזכיר למבוגרים שזנחו אותם את קיומם – לפני שיעלמו לנצח.

בטריילר פוגשת הילדה את דמותו של ריינולדס, אשר לוקח אותה לעולם בו חיים כל החברים הדימיוניים שנשכחו. ריינולדס מציג לה עולם קסום בסכנת הכחדה, והשניים יוצאים למשימה למצוא לחברים הדימיוניים ילדים חדשים שישמרו על הגחלת.

הטריילר הצבעוני מדמיין שלל יצורים בעיצובים שונים, ממפלצת סגולה ענקית לבובת ילדה מדברת וחד-קרן אנושי, כל מה שילדים ברחבי העולם דמיינו לאורך השנים, לפני שאיבדו את תמימותם. קרסינסקי ציין כי הוא כתב וביים את הסרט עבור הילדים שלו, הצעירים מדי מכדי לצפות בסרט האימה המפורסם שלו, בו כיכבה אשתו אמילי בלאנט.

פוסטר ל-IF (באדיבות Paramount Pictures)
פוסטר ל-IF (באדיבות Paramount Pictures)

בלאנט תצטרף גם לסרט “IF” כמדבבת של אחת מהחברים הדימיוניים. אליה יצטרפו בצוות המדבבים גם פיבי וולר ברידג‘ (“פליבג”), מאיה רודולף (“סאטרדיי נייט לייב”), מאט דיימון (“הדו-קרב האחרון”), כריסטופר מלוני (“חוק וסדר: מדור מיוחד”), סאם רוקוול (“תראו אותם רצים”) ואקוופינה (“רנפילד”).

הסרט מצטרף לטרנד שזיהינו לאחרונה בהוליווד, העוסק במה שעובר על חברים דימיוניים שנזנחים בבגרות. את הטרנד הזכרנו ממש לאחרונה, עם יציאת הטריילר לסרט “דימיוני”. מוקדם יותר ראינו עלילות דומות ב“פו הדוב: דם ודבש” ו“חמישה לילות אצל פרדי”. הפעם לפחות לא מדובר בסרט אימה, אלא קומדיה קלילה עם מסר מעט יותר חיובי.

הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-16 במאי, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים