מיקרוסופט משחררת אפליקציית אנדרואיד יעודית ל-Copilot

ה-Copilot החדש (מקור מיקרוסופט) ה-Copilot החדש (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה אפליקציה יעודית חדשה ל-Copilot, עוזר הבינה המלאכותית של החברה המבוסס על הטכנולוגיה של OpenAI.

האפליקציה מיועדת למשתמשי אנדרואיד ותאפשר להם לגשת בצורה מהירה לעוזר החכם על מנת לבצע מגוון פעולות, כמו לשאול שאלות, לחולל תמונות או לכתוב תוכן, אך בשלב זה עושה רושם שהיא לא זמינה לכל המשתמשים בישראל, למרות שהתקנתה מהחנות אפשרית לכולם.

ה-Copilot מגיע לאנדרואיד

השקת אפליקציית ה-Copilit החדשה מגיעה כחלק מהמהלך הגדול של החברה לשילוב טכנולוגיית הבינה המלאכותית של OpenAI במגוון רחב של מוצריה, בהם ה-Windows Copilot לווינדוס 11 ו-Microsoft 365 Copilot לחבילת האופיס העדכנית, כאשר הפעם החברה תנסה אליה משתמשי אנדרואיד.

ל-Copilot יש יתרון משמעותי במיוחד על פני השימוש ב-ChatGPT בזכות גישה חינמית למודל ה-GPT-4 ומחולל ה-DALL·E 3, אפשרויות הזמינות למשתמשי למשתמשי שירות ה-ChatGPT Plus בתשלום של OpenAI.

תיאור אפליקציית ה-Copilot בחנות ה-Google Play (מקור גוגל)
תיאור אפליקציית ה-Copilot בחנות ה-Google Play (מקור גוגל)

צריך לציין כי אפליקציית ה-Copilot החדשה של מיקרוסופט לאנדרואיד היא לא האפליקציה הראשונה המאפשרת לגשת לצ’אטבוט של החברה, אפשרות שקיימת גם באפליקציית בינג באנדרואיד וב-iOS.

האפליקציה עצמה קלה ופשוטה מאוד לשימוש. בחלון המסך הראשי ניתן למצוא מתג בולט במרכז להפעלת מודל ה-GPT-4 העדכני, כאשר בחלק התחתון ניתן למצוא צמד כפתורים להפעלה קולית וצילום, חלון כתיבה להתכתבות עם העוזר החכם וכפתור להתחלת שיחה חדשה.

אפליקציית ה-Copilot החדשה של מיקרוסופט זמינה להורדה בעבור משתמשי אנדרואיד מחנות ה-Google Play הרשמית. 

סביר להניח כי בהמשך תוצג אפליקציה יעודית גם למשתמשי אפל, שתחליף את אפליקציית ה-Bing הנוכחית הזמינה ב-App Store.

עדכון (27.12, 10:08) – מבדיקתנו בחלק ממכשירי האנדרואיד המוגדרים בישראל הצלחנו להפעיל את ה-Copilot, וברובם לא. תודה לאביב מקבוצת הטלגרם שהביא לתשומת ליבנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים