טיקטוק (TikTok), פלטפורמת הסרטונים ה"לא כל כך קצרים", צפויה להגדיל פעם נוספת את אורכם של הסרטונים אותם ניתן לפרסם בפלטפורמה, כאשר צילום מסך מגרסת בטא חדשה חושף כי החברה צפויה לשלש את אורך הסרטונים מ-10 דקות כיום לעד 30 דקות.
טיקטוק, שהחלה את דרכה בתור פלטפורמת סרטונים קצרים באורך של 15 שניות בלבד וסחפה אחריה מיליוני משתמשים ברחבי העולם, האריכה במהלך השנים את אורך הסרטונים שניתן להעלות לפלטפורמה ל-3 דקות ב-2021 ו-10 דקות ב-2022.
הפעם צפויה החברה להיכנס לטריטוריה של פלטפורמות הוידאו הרגילות, ובראשן יוטיוב.
בעוד שדיווחים מוקדמים יותר ב-2023 הצביעו על כוונתה של טיקטוק לשדרג את אורך הסרטונים לעד 15 דקות, פרסום חדש של יועץ הרשתות החברתיות Matt Navarra מגרסת בטא חדשה של טיקטוק ל-iOS חושף כי החברה מתכננת לשלש את אורך הסרטונים כיום ולאפשר פרסום סרטונים ארוכים של עד 30 דקות.
טרנד הסרטונים הקצרים של טיקטוק הוליד בתורו את פלטפורמות ה-Shorts ו-Reels של יוטיוב ומטא, אך עכשיו נראה כי החברה מתכננת לטשטש באופן סופי את ההבדל בינה לבין פלטפורמות הוידאו הגדולות עם סרטונים ארוכים במיוחד.
השימוש בסרטונים ארוכים של עד 30 דקות יאפשר למשתמשים להימנע מהצורך לפצל סרטוני וידאו ארוכים אותם הם מעלים לטיקטוק, אך יוטיוב היא עדיין המובילה בתחום אורך הסרטונים, עם אפשרות להעלאת סרטוני וידאו של עד 12 שעות או בגודל של 256 גיגה-בייט.
טיקטוק לא פרסמה צפי זמינות לאפשרות העלאת הסרטונים הארוכה החדשה של החברה, אך ניתן לצפות כי הגעת האפשרות לגרסאות הבטא של האפליקציה מעידה על כך שההשקה הרשמית של הפיצ'ר אינה רחוקה מדי.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.