גאי ריצ’י מביא למסך קומדיית אקשן המבוססת על סיפור אמיתי ומטורף במיוחד

מתוך “היחידה ללוחמה לא ג’נטלמנית” (באדיבות פורום פילם)

הבמאי גאי ריצ׳י (“שומר טינה”, “סנאץ׳”) מציג טריילר לסרטו החדש בעל השם המרשים “The Ministry of Ungentlemanly Warfare” – קומדיית ריגול בכיכובו של הנרי קאוויל, המבוססת על סיפור שערורייתי ואמיתי לחלוטין ממלחמת העולם השניה.

הסרט הוא עיבוד קומי של ספר היסטורי מאת דמיאן לואיס, החושף את ארגון הכוחות המיוחדים הראשון אי פעם, שהוקם במהלך מלחמת העולם השניה על ידי ראש ממשלת בריטניה וינסטון צ’רצ׳’ל וקבוצה קטנה של אנשי צבא, הכוללת גם את הסופר איאן פלמינג – המוכר כיוצר סדרת ג’יימס בונד.

קומדיית האקשן תעקוב אחר היחידה הסודית המורכבת מצוות של נוכלים וגאונים, היוצאת למשימה נועזת כנגד הנאצים תוך שימוש באומנויות לחימה בלתי שגרתיות ומאוד לא ראויות. הגישה האמיצה שלהם ללחימה הובילה בסופו של דבר לשינוי מהלך המלחמה כולה והייתה ליסוד עליו נבנו בסיסי הלוחמה הבריטית המודרנית.

בטריילר מבינים הבריטים שהיטלר לא בדיוק משחק על פי הכללים, ועל כן גם הם חייבים לזרוק את ספר החוקים ולהביסו באמצעים לא כשרים.

הצוות שמוקם נשלח למשימה סודית שאם תיכשל תוביל לניצחון גרמני במלחמה. הצוות הפיראטי וחסר הגבולות חודר לבסיסי גרמניה, לספינות ולחדרי המלחמה ויורה ללא הכרה, בידיעה כי הפעם מדובר במקרה של “הכל או כלום”.

הנרי קאוויל (צילום: Dan Smith, באדיבות Lionsgate)
הנרי קאוויל מתוך “The Ministry of Ungentlemanly Warfare” (צילום: Dan Smith, באדיבות Lionsgate)

ריצ’י ביים את הסרט על פי תסריט של הצמד פול טמסי ואריק ג’ונסון (“שעה של גיבורים”) וארש עמאל (“מתקפה חזיתית”).

אל צוות השחקנים מצטרפים אלן ריצ’סון (“ריצ׳ר”), אייזה גונזלס (“בייבי דרייבר”), קארי אלווס (“הנסיכה הקסומה”), אלכס פטיפר (“מג׳יק מייק”) והנרי גולדינג (“הג׳נטלמנים”).

הסרט מצטרף לתקופה עמוסה במיוחד עבור ריצ’י. בשנה שעברה שיחרר שני סרטי קולנוע – החוזה ו“מבצע פורצ’ן”, ורק לאחרונה נטפליקס שיחררה טריילר לסדרה החדשה שלו, “הג’נטלמן”, ספין אוף לסרט “הג’נטלמנים” משנת 2019.

הסרט החדש צפוי להגיע לבתי הקולנוע באפריל, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים