ה-Galaxy AI של סמסונג יגיע למכשירים נוספים במרץ

עדכון ה-One UI 6.1 וה-Galaxy AI בדרך למכשירים נוספים (מקור סמסונג) עדכון ה-One UI 6.1 וה-Galaxy AI בדרך למכשירים נוספים (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה רשמית על הרחבת הזמינות של Galaxy AI, סט פיצ’רי הבינה המלאכותית המשולב בסדרת מכשירי ה-Galaxy S24, פיצ’רים שיהיו זמינים כחלק מעדכון ה-One UI 6.1 אותו תפיץ החברה החל מסוף חודש מרץ הקרוב למכשירי הדגל מהדור הקודם.

סמסונג הצטרפה לטרנד ה-AI שסוחף את העולם כיום עם הצגת ה-Galaxy AI, את זה שילבה בסדרת מכשירי הדגל Galaxy S24 שהוכרזו בחודש הקודם, פיצ’רים שבלעדיים כרגע לסדרת הדגל הנוכחית, אך יגיעו בקרוב גם למכשירים נוספים של סמסונג.

משתמשים במכשירים מהדור הקודם של סמסונג יוכלו ליהנות ממגון פיצ’רי ה-AI הזמינים של סמסונג הזמינים, בהם:

  • הקפה וחיפוש (Circle to Search) – פיצ’ר של גוגל המאפשר לבצע חיפוש ויזואלי על ידי הקפת חלקים בתמונה, זיהוי שלהם באמצעות AI והצגת תוצאות במנוע החיפוש של גוגל.
  • מסייע כתיבה (Chat Assist) – התאמה מהירה של הנימה הנכונה לשיחה: למשל, הודעה מנומסת לעמית לעבודה או משפט קצר וקליט לפוסט ברשת חברתית.
  • תרגום חי (Live Translate) – תרגום דו-כיווני בזמן אמת של קול וטקסט במהלך שיחות טלפון במכשיר ללא יישומים חיצוניים ותוך שמירה על פרטיות השיחה (השירות תומך כעת ב-13 שפות, ללא השפה העברית).
  • מתורגמן (Interpreter) – תרגום שיחות בזמן אמת בתצוגת מסך מפוצל, כך שאנשים בשני הקצוות יוכלו לקרוא את תמלול הטקסט של דברי האדם השני. התכונה פועלת גם ללא שימוש בנתונים סלולריים או Wi-Fi. (השירות תומך כעת ב-13 שפות, ללא השפה העברית).
  • מסייע הערות (Note Assist) ב-Samsung Notes – סיכומים הנוצרים באמצעות AI, יצירת תבניות המייעלות את השימוש בעזרת פורמטים מוכנים מראש ויצירת רקעים המאפשרים להבחין בהערות בקלות בעזרת תצוגה מקדימה קצרה.
עדכון ה-One UI 6.1 וה-Galaxy AI בדרך למכשירים נוספים (מקור סמסונג)
עדכון ה-One UI 6.1 וה-Galaxy AI בדרך למכשירים נוספים (מקור סמסונג)

מכשירים שיקבלו את עדכון One UI 6.1 עם Galaxy AI

עדכון ה-One UI 6.1 צפוי להיות זמין באופן מדורג החל מסוף חודש מרץ הקרוב בעבור מכשירי הדור הקודם של סמסונג, הכוללים את:

  • סדרת מכשירי ה-Galaxy S23 וה-Galaxy S23 FE.
  • מכשירי ה-Galaxy Z Fold5 ו-Galaxy Z Flip5.
  • סדרת טאבלטי ה-Galaxy Tab S9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים