אוזניות ה-Liberty 4 NC ו-Space One של Soundcore מגיעות לישראל

אוזניות Space One (מקור Soundcore) אוזניות Space One (מקור Soundcore)

אנקר (Anker), באמצעות קבוצת המילטון, יבואנית החברה בישראל, משיקה בארץ אוזניות אלחוטיות חדשות ממותג האודיו Soundcore של החברה.

אוזניות ה-TWS האלחוטיות Soundcore Liberty 4 NC מציעות סינון של עד 98.5% מהרעשים וזמן סוללה ארוך של עד 50 שעות ואוזניות הקשת Soundcore Space One מגיעות עם סינון של עד 98% מהרעשים וזמן סוללה של עד 55 שעות שימוש.

אוזניות ה-Soundcore Liberty 4 NC

על אף השם שלהן, אוזניות ה-Liberty 4 NC מגיעות כדגם נפרד ושונה לחלוטין מאוזניות ה-Liberty 4 (סקירה) הקודמות של החברה, כאשר הן משתמשות בדרייברי 11 מ”מ לקבלת שמע באיכות גבוהה עם תמיכה בקודק ה-LDAC לצד סינון רעשים בטכנולוגיית ה-Adaptive ANC 2.0, המציעה לפי החברה חסימה של עד 98.5% מהרעשים החיצוניים.

מבחינת זמן השימוש, האוזניות מציעות עד 10 שעות בטעינה בודדת ועד 50 שעות יחד עם מארז הטעינה, נתון אשר ככל הנראה מתייחס לשימוש באוזניות ללא סינון רעשים (החברה לא הבהירה את הנושא). בנוסף, האוזניות יתמכו בטעינה אלחוטית ובטעינה מהירה המספקת 4 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות Liberty 4 NC (מקור Soundcore)
אוזניות Liberty 4 NC (מקור Soundcore)

אוזניות ה-Soundcore Space One

לצד אוזניות ה-TWS הקטנות, החברה השיקה בארץ גם את אוזניות הקשת מסננות הרעשים Soundcore Space One, המגיעות עם דרייברי 40 מ”מ ותמיכה בטכנולוגיית ה-HearID להתאמת השמע למשתמש, כאשר הן כוללות סינון רעשים אדפטיבי (Adaptive ANC), אשר חוסם לפי החברה עד 98% מהרעשים המטרידים הסובבים את המשתמשים.

האוזניות מגיעות עם קישוריות Bluetooth 5.3 עם תמיכה בקודק ה-LDAC להעברת אודיו באיכות גבוהה ועמידה בתקני האודיו Hi-Res וגם Hi-Res Wireless האלחוטית, כאשר הן מציעות עד 40 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל או עד 55 שעות ללא סינון רעשים, ותומכות בנוסף בטעינה מהירה המספקת 4 שעות שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות Space One (מקור Soundcore)
אוזניות Space One (מקור Soundcore)

צמד אוזניות ה-Soundcore Liberty 4 NC ו-Soundcore Space One החדשות זמינות למכירה בארץ במחיר זהה של 499 ש”ח, כאשר הן מגיעות עם תקופת אחריות ארוכה יותר מהרגיל של 18 חודשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים