הוכרז: ASUS NUC 14 Pro – מחשב זעיר עם מעבד Core Ultra

מחשב ה-ASUS NUC 14 Pro (מקור אסוס)

אסוס (ASUS) השיקה את ה-ASUS NUC 14 Pro, הדור הבא של מחשבי ה-NUC הזעירים שנועדו להחליף את דגמי אינטל הקודמים ומתבססים על מעבדי ה-Core Ultra מהדור האחרון של אינטל.

לאחר שהציגה את מחשב הגיימינג הזעיר ROG NUC, חברת ASUS ממשיכה לחדש את סדרת מחשבי ה-NUC הזעירים, תחום שעבר אליה מאינטל לאחר החלטתה של האחרונה לצאת משוק המחשבים הזעירים ב-2023. באופן צפוי למדי, דגמי ה-ASUS NUC 14 Pro החדשים מחליפים את מחשבי ה-Intel NUC 13 Pro הקודמים של אינטל.

מחשבי ה-NUC החדשים של ASUS מגיעים עם גוף פלסטיק שחור, כאשר הם שומרים על התצורה המוכרת של אינטל עם גודל של 112×117 מ”מ לצד שינוי קל בשם הדגמים.

במקום גרסת K “רזה” בעובי של 37 מ”מ בדגמי אינטל, ASUS פשוט קוראת לגרסה Slim (“רזה”). באופן דומה, גרסת ה-K “הגבוהה” בעובי של 54 מ”מ נקראת אצל ASUS פשוט Tall (“גבוהה”), גודל שמאפשר להוסיף למחשב כונן 2.5 אינץ’ סטנדרטי.

מחשב ASUS NUC 14 Pro בגרסה
מחשב ASUS NUC 14 Pro בגרסה “גבוהה” מימין ו-“רזה” משמאל (מקור אסוס)

השינוי המהותי ביותר מלבד החלפת מותג אינטל בזה של ASUS בדגם ה-NUC החדש, הוא המעבר לשימוש במעבדי ה-Core Ultra העדכניים של אינטל, עם אפשרות לשימוש בגרסאות vPro בעבור משתמשים עסקיים.

מבחינת חיבורים, דגמי ה-NUC החדשים כוללים צמד חיבורי USB-A ומחבר USB-C 3.2 Gen 2×2 בודד בחלק הקדמי, כאשר בצד האחורי ניתן למצוא צמד חיבורי USB-C בתקן Thunderbolt 4, צמד חיבורי HDMI 2.1, חיבור רשת 2.5GbE וצמד חיבורי USB-A.

מפרט טכני: ASUS NUC 14 Pro

  • מעבד – עד Core Ultra 7 155H, אפשרות ל-vPro.
  • זיכרון – זוג חריצי SODIMM DDR5.
  • אחסון – מקום לכונן SSD NVMe 2280 + כונן 2.5 אינץ’ (בגרסה ה”גבוהה” בלבד).
  • כרטיס מסך – Intel Arc מובנה.
  • גודל/משקל –
    • גרסה “רזה” בגודל 117x112x37 מ”מ ו-600 גרם.
    • גרסת “גבוהה” בגודל 117x112x54 מ”מ ו-750 גרם.

חברת ASUS לא פרסמה צפי זמינות או מחיר למחשבי ה-ASUS NUC 14 Pro החדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים