אפל צפויה להשיק דגמי iPad Pro ו-iPad Air חדשים בחודש מאי

טאבלטי ה-iPad Pro 2022 M2 (מקור אפל) טאבלטי ה-iPad Pro 2022 M2 (מקור אפל)

אפל (Apple) צפויה להכריז על דגמים חדשים של טאבלטים בתחילת חודש מאי הקרוב, בהם דגמי iPad Pro עם מסכי OLED ושבב ה-Apple M3 ו-iPad Air חדש, שיגיע עם מערכת שבבים מעודכנת ומסך גדול יותר של 12.9 אינץ’, כך לפי דיווח חדש של מארק גורמן, כתב בלומברג, המצטרף לדיווחים קודמים על השינויים שיגיעו לסדרת טאבלטי ה-iPad של אפל במהלך 2024.

מדיווחים קודמים אנו יודעים כי לאחר ירידה מתמשכת במכירות הדגמים השונים בתקופה האחרונה, אפל צפויה לרענן את כלל דגמי ה-iPad במהלך 2024, כאשר רענון הגרסה המשמעותי ביותר צפוי להגיע לסדרת ה-iPad Pro, שלא התעדכנה כשנה וחצי מאז הוכרזו דגמי ה-iPad Pro 2022 מבוססי ה-Apple M2.

דגמי ה-iPad Pro 2024 צפויים להגיע לראשונה עם מסכי OLED, כאשר אפל צפויה להציג גם גרסת 13 אינץ’ מעט גדולה יותר מדגם ה-12.9 אינץ’ הנוכחי לצד גרסת 11 אינץ’ חדשה, דגמים שיתבססו על שבב ה-Apple M3 האחרון של החברה.

אפל צפויה להציג גם גרסה חדשה וגדולה יותר לטאבלט ה-iPad Air, שלא קיבל עדכון גרסה במשך תקופה ארוכה עוד יותר מדגמי ה-iPad Pro, כאשר דגם ה-iPad Air האחרון הוצג בתחילת 2022 והתבסס על שבב ה-Apple M1.

לפי המידע הקיים, דגם ה-iPad Air 2024 הקרוב יגיע עם מסך גדול בהרבה מהדגם הקיים, בגודל 12.9 אינץ’ בהשוואה ל-10.9 אינץ’ בדור הנוכחי, לצד שימוש במערכת שבבים חדשה יותר.

טאבלטי ה-iPad Pro 2022 M2 (מקור אפל)
טאבלטי ה-iPad Pro 2022 M2 (מקור אפל)

הדיווח החדש מציין כי אפל תכננה להשיק את האייפדים החדשים כבר בסוף מרץ או תחילת אפריל השנה, בסמוך להשקת מחשבי ה-MacBook Air 13/15 מבוססי ה-Apple M3, אך עיכובים בפיתוח מערכת ההפעלה לטאבלטים החדשים הוביל לעיכובים בהשקה, זאת לצד השימוש במסכי OLED, שהצריך תהליכי יצור חדשים ומסובכים יותר שתרמו לדחיית ההשקה.

אפל צפויה להכריז על דגמי ה-iPad Pro ו-iPad Air החדשים בתחילת חודש מאי הקרוב, כחודש לפני אירוע ההמפתחים WWDC 2024 שיתקיים ב-10 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים