רשמי: תכונות Galaxy AI יגיעו לדגמי Galaxy S22 ומכשירים נוספים

Galaxy S22 Ultra ו-S22 Plus (צילום: אוהד צדוק) Galaxy S22 Ultra ו-S22 Plus (צילום: אוהד צדוק)

סמסונג (Samsung) ממשיכה להוסיף דגמים שיתמכו באופן רשמי בפונקציות הבינה המלאכותית אותן הציגה עם סדרת הדגל גקלסי S24, ולאחר שאישרה כי דגמי סדרת ה-Galaxy S23 וה-Galaxy S23 FE, מכשירי ה-Galaxy Z Fold5 ו-Galaxy Z Flip5 המתקפלים וסדרת טאבלטי ה-Galaxy Tab S9 יקבלו את עדכון One UI 6.1, כעת מוסיפה החברה לרשימה גם דגמים ותיקים יותר.

מכשירים שיקבלו את עדכון One UI 6.1 עם Galaxy AI

עדכון ה-One UI 6.1 צפוי להיות זמין באופן הדרגתי החל מתחילת חודש מאי 2024 עבור הדגמים הבאים:

  • סדרת מכשירי ה-Galaxy S22
  • מכשירי ה-Galaxy Z Fold4 ו-Galaxy Z Flip4 המתקפלים.
  • סדרת הטאבלטים Galaxy Tab S8.

תכונות Galaxy AI שיגיעו בעדכון One UI 6.1

בעוד שסמסונג מוסיפה דגמים נוספים וותיקים יותר לרשימת המכשירים שיתמכו ביכולות ה-Galaxy AI כחלק מעדכון One UI 6.1, לא כל הדגמים יוכלו בהכרח להציע את אותן פונקציות, בעיקר כשמדובר בפונקציות התלויות בצד החומרה, כאשר פונקציות הפונות לענן לשם ביצוען יהיה קל יותר לשלב במספר רב יותר של דגמים.

Galaxy AI מגיע עם עדכון One UI 6.1 (תמונה: Samsung)
Galaxy AI מגיע עם עדכון One UI 6.1 (תמונה: Samsung)

משתמשים במכשירים כמו הגלקסי S22, דגמי הגלקסי פולד 4 ופליפ 4 וטאבלטי הגלקסי Tab S8 יוכלו ליהנות מחלק מתוך מגוון פיצ’רי ה-AI הזמינים של סמסונג הזמינים, בהם מציינת סמסונג את הפיצ’רים הבאים:

  • הקפה וחיפוש (Circle to Search) מבית גוגל – מיועד חיפוש ויזואלי על ידי הקפת חלקים בתמונה, זיהוי שלהם באמצעות AI והצגת תוצאות במנוע החיפוש של גוגל.
  • מסייע כתיבה (Chat Assist) – התאמה מהירה של הנימה הנכונה לשיחה.
  • תרגום חי (Live Translate) – תרגום דו-כיווני בזמן אמת של קול וטקסט במהלך שיחות טלפון במכשיר (השירות תומך כעת ב-13 שפות, ללא השפה העברית).
  • מתורגמן (Interpreter) – תרגום שיחות בזמן אמת בתצוגת מסך מפוצל (השירות תומך כעת ב-13 שפות, ללא השפה העברית).
  • מסייע הערות (Note Assist) ב-Samsung Notes – סיכומים הנוצרים באמצעות AI. יצירת תבניות המייעלות את השימוש בעזרת פורמטים מוכנים מראש ויצירת רקעים המאפשרים להבחין בהערות בקלות בעזרת תצוגה מקדימה קצרה.

תכונות נוספות לעריכת תמונות גנרטיבית באמצעות AI:

  • עריכה יוצרת (Generative Edit) – לאחר צילום התמונה תוכלו להזיז עצמים ממקום למקום, להסיר אותם ואף להשלים חלקים בתמונה עם ביצוע יישור, ללא חיתוך (Crop) של התמונה. סמסונג תציע גם הצעות לעריכה המבוססות על Generative AI.
  • יצירת רקעים ב-AI – סמסונג מאפשרת ליצור מספר אפשרויות לרקעים בעזרת AI, עם הגדרות מצד המשתמשים ואפשרויות בחירה של רקעים שונים מהם ניתן לבנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים