אפל תערוך אירוע ב-7 במאי: צפויה להציג דגמי אייפד פרו חדשים

הזמנה לאירוע Let Loose של אפל תמונה: Apple

אפל מאשרת כי תערוך אירוע הכרזה בחודש הבא, במסגרתו היא צפויה להכריז על דגמים חדשים של טאבלטים, בהם דגמי iPad Pro עם מסכי OLED ושבב Apple M3 ודגם חדש של iPad Air, אשר צפוי להציע מסך OLED, כשלצידם ככל הנראה נזכה למצוא גם אביזרים חדשים כמו Apple Pencil ו-Magic Keyboard.

החברה החלה לשלוח הזמנות לאירוע שתקיים ב-7 במאי, 2024, בשעה 17:00 לפי שעון ישראל, כאשר בהזמנה היא מציגה את לוגו אפל בצבעים ואת ה-Apple Pencil המצייר עליו, זאת כרמז די עבה לכך שנזכה למצוא באירוע דגמים חדשים של טאבלטי האייפד. את האירוע ממתגת החברה תחת הכותרת “Let Loose”.

מדיווחים קודמים למדנו כי אפל צפויה לרענן את כלל דגמי ה-iPad במהלך 2024, כאשר רענון הגרסה המשמעותי ביותר צפוי להגיע לסדרת ה-iPad Pro, שלא התעדכנה כשנה וחצי מאז הוכרזו דגמי ה-iPad Pro 2022 מבוססי ה-Apple M2.

דגמי ה-iPad Pro 2024 צפויים להגיע לראשונה עם מסכי OLED. אפל צפויה להציג גם השנה את דגמי האייפד פרו בגדלים של 12.9 אינץ’ ו-11 אינץ’, כאשר שני הדגמים צפויים לקבל עדכון לשבב ה-Apple M3 שלה.

הזמנה לאירוע Let Loose של אפל
תמונה: Apple

לצד דגמי הפרו אפל צפויה להציג גם גרסה חדשה וגדולה יותר לטאבלט ה-iPad Air, שלא קיבל עדכון גרסה מאז תחילת 2022.

הדגם החדש של האייפד אייר לשנת 2024 צפוי להגיע עם מסך גדול משמעותית של 12.9 אינץ’ (במקום 10.9 אינץ’), וגם כאן אפל צפויה לעדכן אותו ממערכת השבבים Apple M1 שזמינה בדור הנוכחי למערכת שבבים חדשה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים