אדובי מציגה גרסה משופרת למחולל התמונות Firefly בפוטושופ

מודל ה-Firefly Image 3 foundation (מקור אדובי)

אדובי (Adobe) הציגה בכנס ה-Adobe MAX London 2024 את Firefly Image 3 foundation, מודל חדש למחולל התמונות של החברה המגיע כחלק מסט פתרונות ה-Firefly, שמסוגל לייצר תמונות באיכות גבוהה יותר וישולב גם בפוטושופ (Photoshop) על מנת להציע אפשרויות עריכה מתקדמות.

העדכון החדש למודל מחולל התמונות ב-Firefly מגיע לאחר שהחברה הספיקה להציג מחולל וידאו חדש רק בשבוע הקודם. המודל החדש מסוגל לייצר תמונות באיכות פוטוריאליסטית יותר וברמת פירוט גבוהה יותר בהשוואה למודל ה-Image 2 הקודם של אדובי, כאשר הוא אף יהיה זמין דרך תוכנת ה-InDesign של החברה.

לפי אדובי, משתמשים יצרו מעל 7 מיליארד תמונות באמצעות מחולל ה-Firefly מאז הושק במרץ אשתקד, כאשר אחד הפיצ’רים חשובים במודל הוא הגדרת התמונות אותן הוא מייצר כבטוחות לשימוש מסחרי.

אפשרויות עריכה מתקדמות עם Image 3

יחד עם השיפורים באיכות התמונות אותן מייצר מודל ה-Image 3 החדש, בשילוב עם פוטושופ המשתמשים מקבלים גישה לכלי עריכה חדשים ומשופרים עם יכולות דוגמת:

  • “תמונת התייחסות” (Reference Image) – אפשרות לביצוע “מילוי גנרטיבי” (Generative Fill) של חלק מהתמונה בהתבסס על תמונה אחרת.
  • “תחולל משהו דומה” (Generate Similar) – פיצ’ר המאפשר למשתמש לבחור בתמונה אותה הוא יצר במחולל ולייצר תמונות ושינויים נוספים הדומים לתמונה שבחר.
  • “תחולל רקע” (Generate Background) – פיצ’ר המשתמש בהוראת טקסט ליצירת רקע חדש לתמונה קיימת, ממנה ניתן להסיר את הרקע באופן אוטומטי עם הכלים של אדובי.
  • “שפר פרטים” (Enhance Detail) – אפשרות להגדיל את רמת הפרטים והאיכות בתמונה.

כמה דוגמאות:

מודל ה-Firefly Image 3 Foundation החדש של אדובי זמין למשתמשי פוטושופ בגרסת בטא באתר הרשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים