החיים והמוות מתערבבים בטריילר מלא ל”ביטלג’וס 2″

ווינונה ריידר ומייקל קיטון מתוך “ביטלג’וס ביטלג’וס (באדיבות Warner Bros. Pictures)

אחרי שזכינו לטיזר קצרצר לפני חודשיים, הבמאי טים ברטון חושף טריילר מלא ל“ביטלג’וס ביטלג’וס” (Beetlejuice Beetlejuice), סרט ההמשך לאחד הלהיטים הגדולים שלו משנות ה-90, ובו יחזור מייקל קיטון לגלם את השד המלוכלך, לצד רוב הכוכבים מהסרט המקורי.

כמו הטיזר מחודש מרץ, כך גם הטריילר המלא נפתח בלוויה, שכעת אנו יודעים בודאות שנערכת עבור צ’ארלס, אביה של לידיה (וינונה ריידר). זוהי דרך אלגנטית להיפטר מהשחקן ג’פרי ג’ונס שגילם אותו בסרט הראשון, וכמובן לא צפוי היה להשתתף בסרט החדש עקב הרשעתו בעבירות מין.

מלבד לידיה, נוכחות בלוויה גם אשתו של המנוח, דליה דיץ (קתרין אוהרה) והנכדה אסטריד בגילומה של ג’נה אורטגה, כוכבת סדרת הלהיט של ברטון, “ונסדיי”. כמו אמה, גם אסטריד מביעה משיכה לצד האפל יותר של החיים, ומאמינה שהחיים קשים יותר מהמוות.

אחרי הלוויה, השלוש מגיעות בחזרה לבית הנעורים של לידיה, שם מספרת האם לבתה על האירוע המטורף שחוותה כנערה, כאשר השד ביטלג’וס ניסה להכריח אותה להינשא לו. על אף שלידיה מזהירה את בתה לעולם לא לומר את שמו שלוש פעמים, אסטריד עושה זאת ומזמנת בחזרה את השד לעליית הגג.

הפעם תצטרך לידיה להציל את בתה מידיו של השד שבהחלט זוכר אותה היטב, ולהבין סוף סוף האם המתים והחיים יכולים לחיות זה לצד זה.

ביטלג'וס ביטלג'וס, פוסטר (באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט)
ביטלג’וס ביטלג’וס, פוסטר (באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט)

מלבד הדמויות המוכרות נזכה לראות דמויות חדשות מעולם השדים, בגילומם של וילם דפו (“מסכנים שכאלה”), מוניקה בלוצ’י (“ספקטר”) וג’סטין ת’רו (“הנותרים”).

ברטון כמובן יחזור לשבת על כסא הבמאי, כאשר על התסריט אמונים יוצרי “ונסדיי” אלפרד גו ומיילס מילר. הצוות, יחד עם אורטגה, גם נמצא בעיצומם של צילומי העונה השניה של “ונסדיי”, שצפויה לעלות לנטפליקס בשנה הבאה.

“ביטלג’וס ביטלג’וס” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-5 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים