הדלפה חדשה מציגה את עיצוב שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra

שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra (מקור OnLeaks ו-Smartprix) שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra (מקור OnLeaks ו-Smartprix)

סמסונג (Samsung) צפויה להכריז על סדרת שעוני ה-Galaxy Watch 7 החכמים הבאה שלה באירוע ה-Galaxy Unpacked הקרוב.

ההכרזה צפויה לכלול דגם בעיצוב חדש ולא שגרתי תחת השם Galaxy Watch 7 Ultra, שעון שיגיע בעיצוב מרובע, אך ישלב מסך AMOLED עגול בעל חוגה מסתובבת, בדומה לדגמי ה-Classic המוכרים, כך עולה מהדלפה חדשה המגיעה מהמדליף המוכר OnLeaks.

סדרת שעוני ה-Galaxy Watch העדכנית של סמסונג מתחלקת כיום לשני דגמים, שעוני Galaxy Watch 6 רגילים ושעוני Galaxy Watch 6 Classic (סקירה) בעלי החוגה המסתובב והמוכרת של החברה, שנעלמה בדור שעוני ה-Galaxy Watch הקודם לטובת הצגת דגם ה-Galaxy Watch 5 Pro (סקירה), שהגיע בעיצוב לא סטנדרטי בדיוק כמו דגם ה-Ultra הצפוי.

ההדמיה החדשה חושפת כי במקום העיצוב העגול והרגיל של סדרת שעוני ה-Galaxy Watch, דגם ה-Ultra הבא של סמסונג יגיע בעיצוב “מרובע” יחסית, בממדים של 47×47.4×16.4 מ”מ, תוך כדי שהוא משלב מסך AMOLED עגול בגודל 1.5 אינץ’ עם חוגה מסתובבת.

שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra (מקור OnLeaks ו-Smartprix)
שעון ה-Galaxy Watch 7 Ultra (מקור OnLeaks ו-Smartprix)

מלבד העיצוב הלא שגרתי, ההדמיה החדשה חושפת כי השעון צפוי להגיע עם כפתור פיזי נוסף בחלקו הימני, לצד צמד הכפתורים הקיים.

בחלקו השמאלי החברה שילבה פתחים גדולים יותר לרמקול המובנה, דבר המצביע על שיפור אפשרי באיכות השמע שלו.

סמסונג צפויה להשיק את סדרת שעוני ה-Galaxy Watch 7, ובהם גרסת ה-Ultra החדשה, באירוע ה-Galaxy Unpacked הבא שלה, אשר צפוי להתקיים ב-10 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים