גוגל מוסיפה פיצ’ר זיהוי שירים באמצעות זמזום ב-YouTube Music

YouTube Logo תמונה: Google

גוגל (Google) משדרגת את YouTube Music (“יוטיוב מיוזיק”), פלטפורמת הזרמת השירים שלה, ומוסיפה פיצ’ר חיפוש שירים באמצעות זמזום, שירה או פשוט השמעת השיר לאפליקציה הסלולרית, פיצ’ר המאפשר למשתמשים לזהות שירים שונים בצורה פשוטה ונוחה.

סביר למדי שהשם הראשון שעולה לכם בראש כאשר אתם שומעים על פיצ’ר חיפוש שירים באמצעות זמזום הוא אפליקציית שאזאם (Shazam), שנרכשה ב-2017 על ידי אפל. האפליקציה מאפשרת לדגום קול או “זמזום” מהמשתמש ולזהות את השיר הרלוונטי, כאשר למעשה גוגל שילבה פתרון דומה תחת השם “hum to search” או “זמזם לחיפוש” למנוע החיפוש שלה כבר ב-2020.

הפעם החברה הוסיפה את פיצ’ר החיפוש החדש אל תוך אפליקציית המוזיקה YouTube Music, כאשר החיפוש באמצעות “זמזום” מתבצע באמצעות כפתור חדש בצורת גל, שנוסף לצד כפתור החיפוש הקולי באפליקציה.

הפיצ’ר מאפשר למשתמשים לחפש אחר שירים או להשמיע את השיר ממקור חיצוני, לשיר אותו או פשוט לזמזם על מנת לבצע את החיפוש.

פיצ’ר חיפוש השירים בזמזום החל להיות זמין למשתמשי אנדרואיד מגרסה 7.02 ומעלה, כאשר נכון לרגע זה הפיצ’ר עדיין איננו זמין בצורה רחבה עבור משתמשי iOS.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים