גאדג’טי משדר: פרק 1 (16.4.12) – תערוכת MWC, ראיון עם מנכ”ל יורוקום-נוקיה, חבילות הסלולר ועוד

הנה, הגיעה תחזית מזג האוויר, עוד כמה שניות אנחנו באוויר וההתרגשות בשיאה. כמו בכל פעם שמתחילים משהו חדש, לא ממש ידענו למה לצפות אבל אפשר לומר שהתאקלמנו יחסית מהר לסביבה החדשה. לצערנו, תקלת מחשב לא צפויה גרמה לשידור האינטרנטי להתחיל רק בשעה 19:20, אך בשביל זה ישנה גם ההקלטה שזמינה כעת להאזנה מידית.

בתכנית הראשונה של “גאדג’טי משדר” (16.4.12) נכחו באולפן אוהד, שלומי, איתי ואורי שסיפרו על התכנית החדשה ושוחחו על ההכרזה הצפויה של Galaxy S III, (בקצרה) על תערוכת המובייל בברצלונה, פרויקט המציאות המועשרת של גוגל, תוכניות התמחור החדשות של רשתות הסלולר בארץ ואף ראיינו את מנכ”ל יורוקום-נוקיה, אילן גרינבוים, על תהליך ההתחדשות של החברה וכיצד הדבר יבוא לידי ביטוי בישראל.

  • ניתן להירשם לפודקאסט במגוון שירותים כולל iTunes ולהורידו כ-MP3 בלחיצה כאן.
  • ניתן להאזין לפודקאסט גם דרך YouTube בקישור הבא (לבעלי מכשירי iOS) – לפודקאסט ביוטיוב

קראו על הנושאים עליהם דיברנו

– סמסונג תציג מכשיר גלקסי חדש ב-3 במאי
– אתר גאדג’טי ביקר בפעם השלישית ברצף בתערוכת המובייל בברצלונה
– התקלות במכשירי ה-One X ו-One S, מפלי צבע במסך וקילופי צבע בגוף (בהתאמה). HTC מסרה גם את תגובתה המעודדת לתקלות הללו.
– חברת Huawei הכריזה על Ascend D quad, האם היא תצליח לבסס מעמד של כבוד בשוק?
– נוקיה מציגה את טכנולוגיית PureView על מכשיר ה-Nokia 808. הטכנולוגיה צפויה להגיע בעתיד גם למכשירי Windows Phone. לבל נשכח את Nokia N8 המצטיין גם הוא בתחום הצילום.
– בנוסף הציגה נוקיה גם את Lumia 900 בגרסת ה-GSM, מה שאיפשר לה לפתוח בקמפיין עולמי רחב היקף לשיווק המכשירים החדשים.
– האם עד 2015 מערכת ההפעלה Windows Phone תביס את אנדרואיד ו-iOS?

– גוגל חושפת את פרויקט המציאות המועשרת באמצעות משקפיים ייחודיות. האם בכך תיוולד Google Assistant?
– פייסבוק רוכשת את אפליקציית אינסטגרם.

– צוות גאדג’טי מראיין את אילן גרינבוים, מנכ”ל יורוקום-נוקיה, בתערוכת המובייל בברצלונה. עיקרי דבריו של גרינבוים בראיון שנערך איתו אתמול: מכשירי Lumia מבוססי Windows Phone 8 Apollo יגיעו לישראל באיזור נובמבר, שירותי הניווט יהיו זמינים בהם בעוד שירותים אחרים של נוקיה יגיעו קצת לאחר מכן. כל רשתות הסלולר בישראל צפויות לשווק אצלן את מכשירי ה-Lumia.

– פלאפון משווקת חבילות תמחור חדשות, בתגובה לרשתות הוירטואליות החדשות שיחלו את פעילותן במתכונת מלאה לקראת סוף השנה הנוכחית. הערה: המחירים המצוינים בכתבה תחת קטגוריית ההחזרים – אינם עדכניים.
– אורנג’ תשיק רשת LTE עד לסוף שנת 2012.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים