מנכ”ל יורוקום Nokia: “מכשירי הלומיה של נוקיה ממחצית השנייה של השנה בישראל”

תערוכת MWC 2012 מושכת רבות מיבואניות הסלולר בישראל ומעניקה לנו הזדמנות לשמוע את דעתם של אנשי מפתח על המכשירים החדשים ומה הם מתכננים ומקווים להשיק בארץ. ישבנו לשיחה עם אילן גרינבוים, מנכ”ל יורוקום Nokia, נציגת Nokia בישראל, על ליין המכשירים החדש במהלכה הביעה אופטימיות ושביעות רצון רבה ממנו, אך לא מסתיר את העובדה שיקח עוד זמן (לא רב במיוחד) עד שנראה מכשירי Windows Phone בישראל.

התחלנו כמובן עם שאלת מיליון הדולר: מתי נראה מכשירי נוקיה מבוססי Windows Phone בישראל? “נחזור לשוק תוך כמה חודשים, במחצית השנייה של 2012, עם מכשירי ווינדוס פון”. אילן מודה כי “לא יהיה קל להתחרות בשוק האנדרואיד והאייפון המתבסס, בזמן שווינדוס פון לא מראה נוכחות בישראל. אולם מאמין שמגמת ההצלחה בעולם תעזור לנוקיה לחזור לקדמת הבמה, בעיקר בזכות ההשקות של מכשירי הלומיה”.

חלק מהמכשירים שהוצגו בתערוכה כבר מוצעים למפעילות הסלולר בישראל. את תשומת ליבנו הפנה מנכ”ל יורוקום למכשיר ה-Asha 302 שיגיע לישראל עם תג מחיר זול במיוחד. הוא כולל מקלדת QWERTY מלאה ומאפשר התחברות לשרת אקסצ’יינג’ (Exchange) ומייל בדחיפה, דברים שאנו לא רגילים להם במכשיר זול והופכים אותו למתאים עבור המגזר העסקי.

מה לגבי סטטוס ההגעה של ה-Nokia 808 PureView לישראל? “יש רצון להשיק את דגם ה-808 בארץ”, מוסר אילן ומוסיף “בישראל חובבי צילום רבים שישמחו לקבל את טלפון המצלמה הטוב בעולם”.

מנכ”ל יורוקום בהחלט מודע למצבה של נוקיה בארץ הקודש ומאמין שהמגמה תשתנה לטובתה עם השקת מכשירי ה-Windows Phone הראשונים התומכים בעברית מלאה: “תחושה שלי כמנכ”ל יורוקום וכמי שראה בשנים האחרונות מעל 50% נתח שוק של נוקיה בישראל ובשנה האחרונה חווה מחסור בסמארטפונים, שעם סדרת הלומיה ומערכת ההפעלה ווינדוס פון נוקיה תחזור לשוק הישראלי והעולמי ובגדול!”.

* גילוי נאות: יורוקום נוקיה הינה נותנת החסות הרשמית של גאדג’טי לסיקור תערוכת MWC 2012.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים