Huawei מכריזה על Ascend D quad – “הסמארטפון המהיר בעולם”

לאחר שחשפה תמונת טיזר בשבוע שעבר, חשפה חברת Huawei לפני דקות אחדות את מכשיר ה-Ascend D quad החדש שלה, שיהיה חלק מסדרת ה”יהלום” (Diamond, ומכאן מגיעה האות D בשמו) של החברה שתכלול את המכשירים “המהירים ובעלי הביצועים הטובים ביותר עד כה”. אחת העובדות המעניינות בנוגע למכשיר החדש היא שערכת השבבים שלו הכוללת מעבד מרובע-ליבה 1.5GHz – נקראת K3V2 ומיוצרת על ידי Huawei עצמה ולא על ידי צד שלישי כדוגמת Qualcomm, TI, או NVIDIA. לדבריה של הענקית מסין, המעבד החדש שלה מהיר ב-49 אחוזים מהמעבדים האחרים הנמצאים במכשירים אחרים המוגדרים “המהירים בעולם”.

מראה המכשיר אינו יוצא דופן כשל מכשיר ה-Ascend P1 S (שעוביו 6.68 מ”מ בלבד לעומת 8.9 מ”מ של D quad) שחשפה החברה במהלך תערוכת CES בלאס-וגאס, אך גם הוא – כולל שלושה לחצני מגע קפסטיביים מתחת למסך בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית 720p. עוד כולל המכשיר זיכרון RAM בנפח 1GB, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל עם פלאש לד כפול וצילום וידאו ב-HD 1080p, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה 8GB, תמיכה בדולבי-סראונד 5.1, טכנולוגיית earSmart לשמע באוזניות המבטלת את רעשי הסביבה וסוללת 1,800mAh. אם היה לכם ספק בכך, מערכת ההפעלה היא לא אחרת מאשר אנדרואיד Ice-Cream Sandwich 4.0.

בנוסף הכריזה Huawei על שני מכשירים נלווים לסדרת היהלום – Ascend D quad XL הכולל סוללת 2,500mAh וכן על Ascend D1 – הכולל מעבד כפול ליבה 1.5GHz וסוללת 1,760mAh.

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים מ-MWC ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים