דלף לרשת מפרטו של Sony i1 Honami – טלפון מצלמה עם מפרט מרשים

honami-1לפני כמה שבועות, עם התרחבות תפוצתן של השמועות אודות מכשירי סמסונג העתידיים, נודע לנו שהענקית הדרום קוריאנית צפויה להלחם ראש בראש מול נוקיה בזירת הצילום הסלולרי: הראשונה עם Galaxy S4 Zoom שהוכרז בשבוע שעבר עם חיישן 16 מגה-פיקסל וזום אופטי 10X והשניה עם Nokia EOS שיוכרז ביולי, ככל הנראה עם חיישן 41 מגה-פיקסל. כעת נראה שגם סוני תוסיף לזירה שחקן חזק משלה – Sony i1 Honami.

על פי ההדלפה שפורסמה באתר PhoneArena, המכשיר החדש של סוני יכיל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p שיופעל באמצעות טכנולוגיית Triluminos אשר פותחה במקור בעבור מכשירי טלוויזיה וייעזר גם במנוע X-Reality החדש שישפר את הניגודיות ואת חדות התמונה. מתחת למכסה המנוע תמוקם פלטפורמת Snapdragon 800 של Qualcomm עם מעבד מרובע ליבות 2.3GHz, מאיץ גרפי Adreno 330 וזיכרון RAM בנפח 2GB.

בשל התמקדותו בצילום, Sony i1 Honami יהיה בעל לחצן צילום ייעודי על גופו ועדשת Sony G שתורכב על חיישן Exmor RS בגודל 2/3 אינץ’, ברזולוציה של 20 או 13 מגה-פיקסל. לצידה של המצלמה בגב המכשיר ימוקמו פלאש Xenon עוצמתי לצילום סטילס ועוד שני מבזקי LED שיסייעו בעת צילום וידאו. בקדמת המכשיר, מעל המסך, תמוקם מצלמה עם חיישן Exmor R ברזולוציית 2.2 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וידאו ב-1080p.

עוד כוללת ההדלפה על Sony i1 Honami:

  • נפח אחסון מובנה 32GB הניתן להרחבה באמצעות microSD
  • זוג רמקולים סטריאופוניים
  • מגבר אודיו S-Master MX
  • סוללת Li-Ion בקיבולת 3,000mAh
  • חיישן אינפרה-אדום
  • גוף מצופה זכוכית ומתכת מרוכבת המבוססת על סיבי פחמן
  • עמידות בפני מים ורטיבות בתקן IP 55/58, ללא כיסוי למחבר האוזניות
  • קישוריות NFC, WiFi Miracast, Bluetooth 4.0, 4G LTE
  • מערכת ההפעלה אנדרואיד JellyBean 4.2.2 עם ממשק Xperia UI

יחד עם המפרט החלומי מגיעה גם תמונה מטושטשת המציגה מכשיר די עבה, אם כי לא עבה כל-כך כמו Galaxy S4 Zoom וסביר להניח שבעת הכרזתו תעניק לו סוני שם אחר, תחת מותג Xperia כמובן. חשוב ביותר להזכיר שעדיין מדובר בשמועות שאינן מבוססות, לכן נמליץ שלא להרים את רף הציפיות יתר על המידה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים