גאדג’טי ביטס[110]: כל מה שאולי פספסתם במהלך השבוע החולף

gadgety-bits

השבוע האחרון עסק בעיקר בהשקתו של מכשיר הנקסוס 5. רונלייט, יבואנית מכשירי LG בישראל, השיקה את המכשיר חמישה ימים בלבד לאחר ההכרזה הרשמית. בעוד רוכשי הנקסוס 5 הראשונים יוכלו ליהנות מאנדרואיד 4.4, התבשרנו השבוע כי גם בעלי מכשיר ה-Galaxy S3 החלו לקבל באופן רשמי את עדכון אנדרואיד 4.3 המיוחל שעתיד להציג שידרוגים בממשק המשתמש.

נושא נוסף שתפס את תשומת ליבכם בשבוע האחרון היה הציטוט של יו”ר דירקטוריון סמסונג אשר הודה כי כישרונות החברה בתחום התוכנה לא תואמים את כשרונותיה בתחום החומרה. השבוע גילינו גם כי מערכת ההפעלה אנדרואיד היא המוצר בעל אחוזי הצמיחה הגבוהים בהיסטוריה של עולם הטכנולוגיה, הרבה יותר מהמתחרות האחרות או משירותים כדוגמת פייסבוק.

את השבוע סיימנו עם חדשות מתוקות לגבי עתיד הדור הרביעי של רשתות הסלולר בישראל, כאשר למדנו כי פרנטר ו-HOT Mobile חתמו על הסכם משותף להקמתה של רשת דור רביעי ברגע שהתדרים המתאימים יזכו לאישור, כמובן.

לצד כל החדשות המרעישות היו כמה נושאים מעניינים לא פחות שלא הגיעו לכותרות הראשיות, אך להן עדין חשיבות רבה. כמידי שבוע נציג לכם את כל החדשות האלו ונפרט עליהן מעט וזאת על מנת שתהיו מעודכנים תמיד בכל מה חדש בזירת הטכנולוגיה והגדאגדטים. אנחנו כמובן כמו תמיד מזמינים אתכם לשלוח לנו כתבות או מידע חשוב שלא פורסם ולפי דעתכם חשוב שיופיע גם הוא במהדורה הבאה של גאדג’טי ביטס.

1 הגודל כן קבוע – סמסונג תציג טאבלט 12.2 אינץ’

בתקופה האחרונה שמענו לא מעט על כוונותיה של סממסנוג להשיק טאבלט חדש שיפרוץ את גבולות ה-10.1 אינץ’. כעת מגיע דיווח חדש שטוען כי ההשקה עתידה להיות בתחילה של השנה האזרחית הבאה. כמו כן נמסר כי הטאבלט החדש יתהדר במסך בגודל 12.2 אינץ’ ויגיע עם רזולוציה מרשימה שעתידה לעבור את הרזולוציה הסטנדרטית היום העומדת על Full HD.

2  פירוק לגורמים: חלקיו של ה-iPad Air נחשפים

iPad-Air-iFixit-teardown

לאחר כל השקה של מכשיר טכנולוגי חדש לוקח על עצמו האתר IFixit את האחריות לבדוק עד כמה הגאדג’ט החדש קל לפירוק ותיקון. הפעם האתר לקח את הטאבלט iPad Air החדש של אפל ופירק אותו לגורמים. למרבה הצער, בסיכום הכולל קיבל הטאבלט החדש של אפל ציון נמוך מאוד בכל הנוגע לפשטות התיקון של המכשיר, זאת בעקבות הבעייתיות בהסרת הזכוכית המגנה על המסך ועל הקושי בהחלפת הסוללה.

3  גוגל חושפת את Helpouts – מנוע עזרה לזולת

בעולם הדיגיטלי והמתקדם שלנו, הרבה גבולות נחצו והמרחק הפיזי בין אנשים כבר הפך לבלתי רלוונטי. גוגל בחרה לקחת את הקידמה הטכנולוגית צעד אחד קדימה והשיקה את Helpsout – שירות חדש האפשר לכם לקבל עזרה והדרכה ממומחים שונים ברחבי העולם. השירות החדש יוכל לסייע לכם במגוון רחב של תחומים ובעצם מאפשר לכל אדם עם ידע לעזור וחלוק אותו עם אנשים אחרים.

4  מנכ”ל אייסר לוקח אחראיות ומתפטר

מנכ”ל אייסר (Acer) העולמית, ג’יי.טיי וונג (JT Wang), הודיע בשבוע האחרון כי הוא מתפטר מתפקידיו בחברה בעקבות ההפסדים הגדולים שהציגה זו ברבעון האחרון. וונג ציין בהצהרה שנשלחה במייל כי הוא איננו יכול להשיב את אייסר למסלולה התקין וכי הוא לוקח אחריות על ההפסדים הגדולים אליהם נקלעה החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים