פרטים חדשים נחשפים אודות מכשיר הדגל הבא של LG ומציעים כי יהיה מוגן בפני מים

LG-G3-isai-blue-pink-evleaks

ימים בודדים לאחר שחשף את תמונתו של מה שיכול ויהיה מכשיר הדגל הבא של ענקית האלקטרוניקה LG, ה-G3, מציג המדליף הסדרתי evleaks@ שתי תמונות חדשות של מכשיר מסדרת ה-Isai, המפותחת באופן בלעדי עבור מותג הסלולר au של חברת KDDI היפנית. לצד התמונות החדשות, המציגות את המכשיר בצבעים כחול וורוד, נחשפים גם פרטים נוספים בכל הנוגע למפרטו.

על פי הפרטים החדשים יכלול מפרטו של LG Isai מסך LCD בגודל 5.5 אינץ’, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.5GHz המגיע כחלק מערכת השבבים Snapdragon 801 של חברת קוואלקום, זו הושקה לראשונה לפני כחודשיים במהלך MWC 2014 וכבר פועמת בליבם של מספר דגמי דגל של החברות המובילות, כמו ה-Samsung Galaxy S5 וה-Sony Xperia Z2.

זיכרון ה-RAM במכשיר יעמוד על 2GB על-פי ההדלפה החדשה, זו נוגדת הערכות מוקדמות כי המכשיר יכלול זיכרון 3GB. נפח האחסון במכשיר צפוי לעמוד על 32GB ולכלול אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD, הסוללה תגיע בקבולת 3,000mAh ומערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד בגרסת KitKat 4.4.

צד מעניין שלא נחשף עד כה הוא עמידותו של המכשיר בפני מים ואבק. מכשירי הדגל של מתחרות כמו סמסונג וסוני כבר מספקים הגנה ברמות שונות בפני פגעי מים ואבק, אולם זו הפעם הראשונה בה ישנה אפשרות ממשית כי פונקציה זו תמומש במכשיר דגל של LG. על פי ההדלפה, יתמוך המכשיר בתקן IPX7, זה יאפשר למכשיר לצלול לעומק של עד מטר ולמשך 30 דקות.

פרטים לגביהם לא מתייחסת ההדלפה הינם רזולוציית המסך, לגביה ניתן לומר בביטחון כי תהיה Quad HD, והמצלמה – זו צפויה להיות בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל.

(מקור – evleaks)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים