עדכון ל-Nova Launcher מספק למשתמשים את חווית השימוש של Android L

את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד (שחרור L) תשיק גוגל רק בחודשי הסתיו, אך מפתחי הלאנצ’ר הפופולארי והאהוב Nova Launcher החליטו לספק למשתמשים את חווית השימוש של Adnroid L כבר עכשיו. משתמשי הלאנצ’ר יכולים להנות מהמראה החדש של מערכת ההפעלה באמצעות כמה צעדים פשוטים.

אף שהאפליקציות המובנות במכשיר לא יזכו לקבל את שפת העיצוב החדשה של גוגל לאחר התקנת הלאנצ’ר, יוכלו המשתמשים לשנות את אנימציות הפתיחה והמעבר ואף לחוש באזורים שונים את עיצובה השטוח והסולידי של Android L. דרך תפריט ההגדרות ניתן להגדיר גם כי שורת החיפוש בעמודי הבית תעוצב כמו בגרסת האנדרואיד החדשה.

כך תגדירו את המראה החדש לאחר התקנת הלאנצ’ר:

  • תצוגת תיקיות: Settings > Folders > Folder Preview > Line
  • אנימציית פתיחה: Settings > Look and Feel > App Animation > Slide Up
  • תיבת חיפוש: Settings > Desktop > Persistent Search Bar > L
  • אייקון תפריט אפליקציות: לחיצה ארוכה על האייקון > Edit > לשונית Built-in > בחרו באייקון הלבן

מי שירצה להעשיר את החוויה יוכל בנוסף להתקין את המקלדת הייחודית של שחרור L. שימו לב: גוגל הסירה את הפורט מחנות האפליקציות, כך שאת ההתקנה ניתן לבצע כעת רק באמצעות קובץ ה-APK.

שלושה שבועות לאחר ההכרזה על גרסת האנדרואיד החדשה, העדכון עדיין נראה רחוק מתמיד. בעוד משתמשים רבים יכולים להוריד כבר עכשיו את ערכת הפיתוח ולהתנסות בחידושים, רבים אחרים ייאלצו להמתין לפחות עד חודשי הסתיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים