האם גוגל ו-HP מתכננות להשיק מכשיר נקסוס עבור המגזר העסקי?

דגש רחב על השוק העסקי: אתר הטכנולוגיה The Information ממשיך לספק פרטים על כוונתה של גוגל להציג בקרוב פתרונות יעודיים בעבור השוק העסקי. על פי הדיווח החדש, נראה שגוגל תחבור לחברת המחשבים האמריקנית HP ותייצר עמה סמארטפון מיוחד אשר ייועד לאנשי עסקים ובעלי חברות קטנות כגדולות.

דיווח זה מתפרסם לאחר שבימים האחרונים דובר רבות על כך ששתי החברות מתכוונות להרחיב את היצע הפעולות של שירות Google Now בכדי שיתאים גם לצורכי השוק העסקי. כך למשל, יוכלו שותפים ועובדים בחברות ותאגידים לחפש מידע פיננסי וניהולי אודות גוף מסוים עמו מתוכננת (או נבדקת) אפשרות לשותפות עסקית.

על פי אותו הדיווח, ל-HP עצמה תכניות גדולות עבור המוצר: בכוונתה לאבזר את הסמארטפון במפרט עצמתי ולהציע אותו גם למשתמשי שוק גבוה שאינם שייכים למגזר העסקי. אף שהשקת מכשיר שכזה עשויה להוות תחרות לשיתוף הפעולה האסטרטגי שנרקם בין אפל ו-IBM, אין אנו בטוחים שגוגל תתלהב ממיתוגו של המוצר תחת סדרת נקסוס. לפיכך, סביר שמכשיר הדגל ישוייך קודם כל ל-HP ורק אחר כך יושק במהדורת Google Edition.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים