הוכרז: HTC Desire 510 – מכשיר דור רביעי במינימום מחיר

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC חשפה הבוקר מכשיר חדש בסדרת השוק הנמוך-בינוני שלה. Desire 510 הוא מכשיר שוק בינוני עם מפרט תואם, ולטענת החברה זהו גם המוצר הזול ביותר שלה עם תמיכה בקישוריות דור רביעי. ההשקה תתבצע בחודש הבא במספר שווקים נבחרים באסיה ובאירופה.

מפרטו הטכני של HTC Desire 510 מבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 410 של קוואלקום עם מעבד Cortex-A53 מרובע ליבות בתדר 1.2GHz וזיכרון RAM בנפח 1GB. למעשה, מדובר בערכת שבבים חדשה המאפשרת הטמעת מעבד בארכיטקטורת 64 ביט, אך במקרה זה נראה שנבחר מעבד בארכיטקטורת 32 ביט: את הכבוד שומרת החברה עבור Desire 820 שיוצג בתערוכת IFA 2014 בברלין.

לחבר החדש בסדרת הדיזייר מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית FWVGA (פריסה של 854×480 פיקסלים), רכיב אחסון בנפח 8GB, חריץ הרחבת זיכרון, מצלמה ראשית עם חיישן 5 מגה-פיקסל, מצלמה משנית באיכות VGA וסוללה שאינה נשלפת בקיבולת 2100mAh. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד KitKat 4.4 עליה מולבש ממשק המשתמש Sense 6 – אותו אחד ממכשיר הדגל.

מכשיר השוק הבינוני החדש של HTC יושק כבר בחודש הבא במספר שווקים נבחרים באסיה ובאירופה. שיווק בארה”ב יתבצע בהתאם לבקשתן של ספקיות הסלולר המקומיות Sprint, Boost Mobile, Virgin Mobile ו-Cricket. המחיר, אחד ממאפייניו הבולטים של המכשיר, לא נמסר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים